bestaat zo'n programma? (inet sharing)

Pagina: 1
Acties:

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02
Ik ben eigenlijk op zoek naar een programma met de volgende mogelijkheden.

Ik wil gewoon internetten op mijn pc die aan het netwerk hangt. Een andere pc moet daarvoor inbellen met ISDN, inet sharing doet de rest.
Dit bestaat, maar nu wil ik dat de connectie pas wordt verbroken wanneer alle! clients op het netwerk zeggen dat ze geen internet nodig hebben.

Bij Sygate kun je vanaf de client de connectie aan/uit zetten en tegelijkertijd ook automatisch laten regelen.
Maar het kan dus niet via stemmen (voting), zodat de verbinding niet ongewenst wordt verbroken.

Bestaat er een programma die dit wel kan? :?
ennuh, deze extra optie moet niet zo moeilijk zijn...kan iemand het proggen? :P

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Metzie
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Programma's zoals sygate hangen op na een bepaalde idle tijd.
Dat houd dus in als er binnen een XXX aantal minuten geen dataverkeer meer is de connectie afgebroken wordt. Zover ik weet werkt ALLE software op deze manier.

Dus gewoon even met je idle tijd spelen totdat je de juiste tijd/prijs verhouding heb gevonden.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Had ik hier al een proggy voor gelinkt:

dial up connectie verbreken via client

stuurt een berichtje naar alle mensen op internet of ze klaar zijn, binnen 30sec geen reactie is ja... :)

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 16:44 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
Had ik hier al een proggy voor gelinkt:

dial up connectie verbreken via client

stuurt een berichtje naar alle mensen op internet of ze klaar zijn, binnen 30sec geen reactie is ja... :)
{miereneuk mode}

ik denk een berichtje naar alle mensen op het netwerk, op internet denk ik niet dat iedereen geen reactie geeft

{/miereneukmode}

• StratoFarmer
  • Laatst online: 20-08 22:02
maar dit is dus nog niet wat ik zoek.

Het server proggie moet alleen ophangen als alle clients aangeven (op ieder moment) dat ze er geen bezwaar tegen hebben.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]