Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech G19 gaat continu aan/uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Logitech G19 (zonder geinstalleerde software) en sinds vandaag vertoont het toetsenbord nogal vreemde kuren. Hij gaat namelijk continu aan en uit (ik hoor ook telkens het usb geluid wanneer je wat aan of afsluit op een usb poort).

Wat heb ik gedaan?

- Toetsenbord in andere usb poorten gestoken
- Toetsenbord aan en uit gezet
- PC herstart
- Hitman Pro laten draaien

Hoe krijg ik dit opgelost, want het is erg irritant. Nu doet hij het weer 5 minuten normaal, maar zodadelijk begint hij er weer mee. Dit vind random plaats dus niet wanneer ik een bepaalde toepassing of programma open ofzo.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Op een andere PC ook? Anders is ie denk ik stuk, denk aan een kabelbreuk.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Verwijderd

Topicstarter
Andere pc niet (Raspberry Pi). Apparaatbeheer geeft wel het volgende aan overigens:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/aqLlV/85711a0566.png

Marvell heb ik al opgelost inmiddels

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 20:02 ]

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

Plato112

Da is toch nie normaal!

Probeer hem eens via apparaatbeheer te uninstallen en daarna weer te installeren.
Die foutmelding heeft natuurlijk een reden, maar dat kan ook komen doordat niet alle software is geïnstalleerd.

Speed limits are like herpes.

Verwijderd

Topicstarter
Uninstall gedaan, pc opnieuw opgestart en het probleem blijft zich voordoen. Soms 2 - 3 uur zonder problemen en dan ineens continu.

• Sjarelke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 17:03
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:44:
Uninstall gedaan, pc opnieuw opgestart en het probleem blijft zich voordoen. Soms 2 - 3 uur zonder problemen en dan ineens continu.
Probleem heb ik ook gehad. Toetsenbord is vervangen onder garantie (garantie Logitech op G19 is 3 jaar). Kabelbreuk waarschijnlijk. Scherm ging ook continu aan en uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjarelke op 24-09-2014 12:33 ]

Pagina: 1