Asus Transformer Pad TF303CL alleen bij tabletcenter te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 12:36
Ik zie dat tabletcenter.nl de Asus Transformer FT303CL verkoopt http://www.tabletcenter.n...f303cl-wifi-4g-blauw.html. Onderdeel van coolblue.

Ik heb op internet gezocht waar deze tablet nog meer verkrijgbaar is maar nergens is deze verkrijgbaar alleen bij Tabletcenter.nl zelf komt hij niet op tweakers voor.
Ik vindt dit wel raar of zal tabletcenter een drukfout hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeuw32
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 20:35

zeeuw32

Luctor et Emergo

Ziet er toch wel uit ofdat ze de TF303CL bedoelen, alle specs die ik al op andere fora had gezien komen overeen.

Ik zit zelf al een tijdje op deze tablet te wachten maar hij is wel prijzig... oef.. enne dan ook nog eens zonder dock, ben benieuwd wat de setprijzen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Zelf zit op deze te wachten vervanging van mij tf101. Maar ik wacht even dat er een uitgebreide review komt over deze tablet. Ik vindt het wel raar dat tweakers deze nog niet heeft gemeld in hun pricewatch.

Edit: net een mail terug gehad van Asus wanneer de TF303CL komt in alle winkels.
Asus meld dat ze nog geen datum kan zeggen wanneer deze tablet beschikbaar komt incl dock en zonder dock.

Ik vindt het wel raar dat coolblue hem wel heeft en dat Asus zegt dat ze geen datum kunnen zeggen wanneer deze in Nederland beschikbaar komt.

[ Voor 44% gewijzigd door Evertt op 28-07-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niehofk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-05-2024
coolblue is blijkbaar een van de twee dealers in NL. (De ander heeft de nieuwe producten er nog niet op staan). Heb even gebeld met Coolblue maar ze kunnen hem niet leveren met dock, en dat maakt dat ding nou juist interressant.
Zal dan ook nog wel een 100 Euro duurder worden (vergelijk maar eens met en zonder dock van andere types).
Mn Dochter heeft de TF103 'wit' net binnengekregen, een erg leuke tablet met Dock voor weinig geld. Wel even kijken hoe android omgaat met die 1 Gb intern geheugen. Klooien met rooten en geheugen beheer tools heb ik ff geen zin in...

Wel echt raar dat Asus niet kan aangeven wanneer de tf303 gaat komen. Ook in buitenlande webshops niet te vinden... 8)7 :?

[ Voor 10% gewijzigd door niehofk op 29-07-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 23:57

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ik wacht ook met smart op de tf303 (zonder LTE, dus de tf303c?), omdat dit voorlopig de enige tablet is die aan al mijn eisen voldoet.
Maar voorlopig alleen Coolblue die 'em heeft.
Ik had vorige week een mailtje richting Asus gestuurd en kreeg te horen dat ze eind van de (vorige) week of begin deze week in de winkels zouden liggen.
En dat terwijl de tegelijk aangekondigde tf103c al weken in de winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Van de week aantal webshops zoals Alternate en Informatique gemaild met de vraag wanneer ze deze tablet kunnen verwachten. Geen 1 kon mij vertellen wanneer deze te koop is. Het lijkt wel dat Asus levering problemen heeft met deze tablet. Maar dan blijf ik het nog steeds vreemd vinden dat alleen Coolblue deze tablet heeft buiten Nederland heeft ook nog niemand deze tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En naar shopping

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Ik gooi het topic dicht. Ik zie hier niet echt een discussie waarde van in. Als we van elk product dat bij een enkele shop te koop is een topic gaan maken dan zitten we binnen no-time aan een vol forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.