Lay-out reacties verzoek.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:02
De reacties onder nieuwsberichten, kunnen in Voorkeuren/Lay-out aangepast worden tot het gewenste niveau; On topic, Informatief, Spotlight.
Zou het mogelijk zijn om een instelling te maken, zodat alleen die +1, +2 of +3 reacties worden geladen.
En je dus niet alsnog tussen 9 pagina's aan reacties, de gewenste reacties zoekt?

Of zie ik misschien een instelling over het hoofd?

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmiX
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 09:24
Klik op de gewenste gradatie achter 'Reactiefilter' boven de reacties, of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:40

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hij bedoelt dat de reacties dan helemaal weg gaan ipv alleen ingeklapt

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-01 23:55

dmvdberg

Cake or Death?

Dat zou niet praktisch zijn.
Ten eerste omdat je dan nooit een +1 +2 of +3 aan een nog ongemodde reactie zou kunnen geven.
Er is regelmatig debat / vriendelijke strijd of een reactie +1 of 0 zou moeten zijn. Bijvoorbeeld: Zelf geef ik nog wel eens een reactie die op 0 staat een +1 omdat ie voor mij wel interssant is.

Then again. Als je het als een dynamisch filter instelt en zeker niet als default ... wie weet.
Blijft niet praktisch imho.

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:02
Precies wat _David_ schrijft.
Bij de berichten die over mijn interessegebieden gaan, vind ik het handig om de reacties 'ingeklapt' te hebben, zodat je iig snel kan zien waarop gereageerd wordt.

Bij onderwerpen waar ik niets van weet maar die ik wel interessant vind, zou ik liever alleen de +2/+3 reacties zien.
Wat 'mindere goden' te melden hebben, boeit me dan zelden tot nooit. De +2/+3 reacties vind ik meestal wel echt de moeite waard.
Het zijn meestal interessante toevoegingen aan het artikel/nieuwsbericht zelf.

edit: Bijvoorbeeld door een toevoeging aan Platte weergave • Sorteer aflopend • Faq voor ingelogde Tweakers? Platte weergave • Reacties op voorkeur • Sorteer aflopend • Faq

[ Voor 19% gewijzigd door Baserk op 26-07-2014 17:56 ]

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je 9 pagina's aan reacties ziet is het ook een optie om het aantal reacties per pagina te verhogen zodat je minder pagina's ziet. Werkt ook een stuk rustiger.
Pagina: 1