Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
http://www.redcorp.com/products/08192070.asp :
'The BayStack 100 Series Hubs are fully integrated into Optivity* network management software, enabling complete SNMP and RMON2 support. Network administrators can manage their entire network, including all hubs, switches, and routers, from a single management station using Optivity.'
Optivity is ontwikkeld door Sun geloof ik :
http://www.e-business.com/products/optivity.htm
Misschien kun je het ergens downloaden, of wil iemand een kopietje van een cd-rom voor je maken.
'The BayStack 100 Series Hubs are fully integrated into Optivity* network management software, enabling complete SNMP and RMON2 support. Network administrators can manage their entire network, including all hubs, switches, and routers, from a single management station using Optivity.'
Optivity is ontwikkeld door Sun geloof ik :
http://www.e-business.com/products/optivity.htm
Misschien kun je het ergens downloaden, of wil iemand een kopietje van een cd-rom voor je maken.
Met HP Openview kun je ook SNMP spul managen.
Je zou ook even bij Solarwinds kunnen kijken en een trialware demo van hun management software kunnen downloaden, daar zat volgens mij ook iets bij wat met SNMP overweg kan. Sowieso wel een leuke toolkit.
Je zou ook even bij Solarwinds kunnen kijken en een trialware demo van hun management software kunnen downloaden, daar zat volgens mij ook iets bij wat met SNMP overweg kan. Sowieso wel een leuke toolkit.
Aannames zijn fataal.
thnx voor de antwoorden, ik ga meteen ff kijken wat ik met de bovengenoende software kan krijgen en wat het doet..
mocht iemand optivity hebben of zo, zou die ff kunnen mailen, wil er graag info over..
mocht iemand optivity hebben of zo, zou die ff kunnen mailen, wil er graag info over..
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Hier dus precies hetzelfde probleem met precies dezelfde hub 
Psycho; of iemand anders.... kunnen jullie mij misschien vertellen hoe je met Hyper Terminal connectie met dat ding maakt? Heb ik daar een null-model kabel voor nodig die ik op de seriële ingang van de hub aansluit?
Er zit ook een managment utp aanluiting op de achterkant van de hub, misschien kan ik daarmee naar toe telnetten?
Kortom; ik wil connecten naar m'n Baystack 102 hub
Psycho; of iemand anders.... kunnen jullie mij misschien vertellen hoe je met Hyper Terminal connectie met dat ding maakt? Heb ik daar een null-model kabel voor nodig die ik op de seriële ingang van de hub aansluit?
Er zit ook een managment utp aanluiting op de achterkant van de hub, misschien kan ik daarmee naar toe telnetten?
Gewoon en 1:1 kabel, dan op de seriele poort aansluiten. Dan het ding configgen in hyperterminal,juiste compoort aangeven en 9600baud kiezen, en lopen... Zet de hub aan en uit iederekeer, dan loopt de data zo over je beeld, en kun je doen wat je wilt met dat menu. Zo test je dus of het werkt.....Op woensdag 10 juli 2002 13:38 schreef Toverstaf het volgende:
Hier dus precies hetzelfde probleem met precies dezelfde hub
Ik heb deze hub nog liggen, met managent module, en ik doe er nix mee. Ik had er meerdere, maar deze heb ik weer voor een zachtprijsje van de hand gedaan.
Dus mocht er nog iemand belang bij hebben,..
Pagina: 1