Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies aankoop home cinema

Pagina: 1
Acties:

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Topicstarter
Ik zoek een 5.1 Home Cinema Set
Ik heb mijn oog laten vallen op de 5.1 home cinema set van Sony,BDV-N5200W.

Wat is je budget?
Maximaal 600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV, series en films kijken. Gamen op PS4. Ik wil alleen speakertjes, geen zuilen. Daarnaast moeten de achterste 2 "draadloos" zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de Sony N5200W gevonden, deze heeft 2 draadloze achterspeakers en compacte speakers. mijn voorkeur gaat uit naar een receiver unit van maximaal 12 cm hoog ivm met het plaatsen in een kastje. Maar hoger mag altijd

Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaring met deze set? Of anders een goed alternatief. Alvast bedankt!.

[ Voor 4% gewijzigd door fritske23 op 25-07-2014 18:38 ]

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:51

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Sorry niet goed gelezen, mag maximaal 12 cm hoog zijn.
Hou hierbij wel rekening met de ventilatie, dergelijke apparatuur wil wel eens flink wat warmte afgeven.

[ Voor 69% gewijzigd door zekerpixels op 25-07-2014 17:33 ]

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Topicstarter
zekerpixels schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:30:
Sorry niet goed gelezen, mag maximaal 12 cm hoog zijn.
Hou hierbij wel rekening met de ventilatie, dergelijke apparatuur wil wel eens flink wat warmte afgeven.
Eventueel bij een goede set mag hij ook hoger zijn. Dan moet hij maar langs de TV.

• Alexmoorlag
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 16:15
Ik ben zelf wel in die graag op MP kijkt voor een 2e hands set.
Je kkunsten met een budget van 600 een set krijgen die als nieuw 1000-1200 heeft gekost en dat levert een stuk meer kwaliteit op.

• zekerpixels

zekerpixels

Ik gebruik mij onkyo receiver met 5.1 jamo speakers, voor dezelfde doeleinden als jij wil en het setje heeft me 400 gekost.
De receiver voldoet goed alleen deze mist de extras die duurder of evt tweedehands model wel hebben.

In de nieuwe folder van saturn staat nu ook een vergelijkbaar setje van Pioneer voor 400 incl een blue ray speler. Maar tweedehands is ook zeker interessant,
ik zou idd ook eens op mp of in de V&A kijken en een nieuwe blue ray speler kost tegenwoordig ook niet zoveel meer

[ Voor 14% gewijzigd door zekerpixels op 26-07-2014 18:12 ]

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Topicstarter
zekerpixels schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:10:
Ik gebruik mij onkyo receiver met 5.1 jamo speakers, voor dezelfde doeleinden als jij wil en het setje heeft me 400 gekost.
De receiver voldoet goed alleen deze mist de extras die duurder of evt tweedehands model wel hebben.

In de nieuwe folder van saturn staat nu ook een vergelijkbaar setje van Pioneer voor 400 incl een blue ray speler. Maar tweedehands is ook zeker interessant,
ik zou idd ook eens op mp of in de V&A kijken en een nieuwe blue ray speler kost tegenwoordig ook niet zoveel meer
Naar deze Pioneer set heb ik ook gekeken. Alleen deze heeft geen draadloze achterspeakers. Wat een echte must is.
Welk setje(s) gebruik je zelf?

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-11 21:04
Ik heb zelf mijn ikea meubel aangelast zodat er een grotere receiver in paste, aangezien ze tegenwoordig totaal geen rekening meer houden met grote units die ook in een meubel moeten passen.

• zekerpixels

zekerpixels

fritske23 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:27:
[...]
Naar deze Pioneer set heb ik ook gekeken. Alleen deze heeft geen draadloze achterspeakers. Wat een echte must is.
Welk setje(s) gebruik je zelf?
Reciver: Onkyo ht-r558
Speakers: Jamo A 101 HCS 5 5.1 (Zwart)
Die heb is ongeveer 1,5 jaar terug als set voor minder dan 400 gekocht.

En ja alle speakers zijn bedraad, echter heb ik voor iets dergelijks nog geen draadloze speakers voorbij zien komen.

Maar waarom moeten die draadloos, heb je geen mogelijkheid om de draden weg te werken?

[ Voor 6% gewijzigd door zekerpixels op 27-07-2014 01:30 ]

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Al naar de fidelio e5 gekeken? Krijgt best goede reviews, mooi concept met draadloze achterspeakers.

pricewatch: Philips Fidelio E5

• Bertil126
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-11 15:09
Hoi,

Ik ben wel benieuwd of het de Sony BDV-N5200w geworden is.
Ik overweeg deze ook maar twijfel omdat er weinig gebruikerservaringen te vinden zijn.

Gr. Bertil

• Spin1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08-2024
Kasj schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:06:
Al naar de fidelio e5 gekeken? Krijgt best goede reviews, mooi concept met draadloze achterspeakers.

pricewatch: Philips Fidelio E5
Dit leek eerst ook mijn droomset (compact ontwerp, met veel aansluitmogelijkheden), totdat ik deze ging luisteren... (geluid met weinig warme bass tonen erin/ gericht op hoge tonen.)

TS met jouw budget zal een losse receiver + speakerset haalbaar moeten zijn.
Zoek een leuke receiver uit (Denon, Onkyo, Pioneer of Yamaha) en kijk voor een Teufel of Jamo speakerset.
Pagina: 1