Beste allemaal,
Ik heb een x aantal problemen met een collega zijn One+ One toestel.
A)Om te beginnen heb ik geen internet m.u.v. Wifi. Dit is zoals jullie je kunnen indenken vrij irritant, ik stop de SIM er in (Hollandse Nieuwe) en er gebeurt.. niets? Ik heb voor aanschaf de frequenties opgezocht en Hollandse Nieuwe zou gewoon moeten werken? Ik begrijp hier niet veel van, wellicht kan iemand mij helpen?
Ik heb Cyanogen 11.0-XNPH25R er op staan (4.4.2). Updaten naar een andere OS (bv. ColorOS, MIUI , andere Cyanogen) lijkt onmogelijk? Als ik de telefoon reboot met volume knop down en power button komt er heel veel te staan (het lijkt haast msDOS reboot ofzo) behalve dat ik een rom kan uitkiezen om te flashen. Heb nu factory reset gedaan, maar het enige dat ie verwezenlijkte was terug gaan naar factory set van desbetreffende rom. Ik kom nog steeds niet in Color OS o.i.d., noch heb ik hier keuze in.
Voor de rest is het natuurlijk een prachtig toestel, alleen zonde als ie niet gebruikt kan worden natuurlijk
Alvast hartelijk dank voor de reacties, ik ben er zeker van dat er vast wel een oplossing voor is
Ik heb een x aantal problemen met een collega zijn One+ One toestel.
A)Om te beginnen heb ik geen internet m.u.v. Wifi. Dit is zoals jullie je kunnen indenken vrij irritant, ik stop de SIM er in (Hollandse Nieuwe) en er gebeurt.. niets? Ik heb voor aanschaf de frequenties opgezocht en Hollandse Nieuwe zou gewoon moeten werken? Ik begrijp hier niet veel van, wellicht kan iemand mij helpen?
Voor de rest is het natuurlijk een prachtig toestel, alleen zonde als ie niet gebruikt kan worden natuurlijk
Alvast hartelijk dank voor de reacties, ik ben er zeker van dat er vast wel een oplossing voor is