Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie ongeveer 950 euro

Pagina: 1
Acties:

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
Wat ga je met je laptop doen?
Wordt gebruikt voor men studie daar word veel gebruik gemaakt van VMware met meerdere virtuele machines tegelijk. Af en toe is een spelletje en Photoshop etc.

Wat is je budget?
Ongeveer 950 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja laptop wordt gebruikt voor school (ICT Studie) Moet er elke dag 2 uur mee in de bus zitten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Wil wel graag een top merk liefst MSI, Asus, HP, Dell. Liefst geen Toshiba en Acer

Laptop wordt gebruikt voor mijn nieuwe studie ICT. Hiervoor deed ik ook al een studie ICT Die heb ik afgerond. Tijdens die studie kon ik een pc lenen van school. De specs van die pc waren een i5 dual core, 4 gb geheugen, 500 gb harde schijf had er zelf een gtx 260 in gezet. Die pc liep op zijn tenen.

Ik wil nou graag een i7 minimaal 8gb geheugen en een kleine GPU om er is een keer een spelletje mee te doen. Ook moet de behuizing sterk zijn omdat ik er toch elke dag mee aan het slepen ben van huis naar school. Het scherm is ook niet geheel onbelangrijk. Er wordt wel eens een keer een filmpje gekeken en heb graag een mat scherm.

Zelf zit ik te denken aan deze laptop pricewatch: MSI GP60 2PE-064NL. Ik heb voor deze laptop gekozen omdat de specs goed zijn. Er zit een hd mat scherm in. De behuizing lijkt me sterk genoeg. Het design staat me wel aan en er zit een Steelseries toetsenbord in. Dat vind ik prettig omdat die wat beter typen dan een gemiddeld laptop toetsenbord. Ik haal de dvd drive er dan uit en zet er nog een ssd in.

Wat denken jullie van mijn keuze?

iRacing Profiel

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Ik zou 50€ bij leggen en voor de Lenovo Y50 gaan.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Y50 levert een geweldige prijs/prestatieverhouding, maar er is extreem bezuinigd op het scherm. Als ik de eerste reviews op Tweakers mag geloven zijn ze hier niet veel beter (zoals verwacht) dan in de VS. Dat hoeft niet voor iedereen een probleem te zijn voor de duidelijkheid, maar ik zou hem eerst even goed bekijken in de winkel want het kan tegenvallen, zeker als je films wil kijken waar een goede contrastwaarde en goede kijkhoeken in mijn ogen vrij belangrijk zijn.

• SkullboyNL
Ja had de Y50 al gezien. Maar hij heeft 2 nadelen. Er is maar ruimte voor 1 2.5" schijf dus kan geen ssd en hdd plaatsen en ook geen msata. En het scherm is slecht en dat vind ik ook wel een minpunt.

iRacing Profiel

• Cinemaskoop
Moet het per se SSD en HDD zijn dan? Want je zou ook gewoon een notebook met 256GB SSD kunnen kopen ofz o

• SkullboyNL
Heb het liefst wel een hdd er bij voor wat opslag.

iRacing Profiel

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
Mag ik vragen wat er mis is met Toshiba? Als je buiten het budget segment kijkt maken ze best goede laptops.

• SkullboyNL
Heb een tijdje in een computer winkel gewerkt. En daar verkochten we ook toshiba tot een 800 euro. Maar vond de behuizing altijd zo plastic en buigzaam. En schermen slecht.

Ik heb wat zitten denken en ik ga iets meer uit geven.
Nu zag ik deze en die lijkt mij ook wel wat. pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-261XNL Apache Weten jullie of deze een msata heeft?

En deze vond ik in Duitsland. http://www.alternate.de/M...book/html/product/1130681?

Is wat goedkoper.

[ Voor 79% gewijzigd door SkullboyNL op 27-07-2014 23:24 ]

iRacing Profiel

• Cinemaskoop
de Toshiba S50 heeft een volledig metalen behuizing.

• SkullboyNL
Ik ben er uit. Ik koop die MSI GE60 uit Duitsland en zet er dan 8 gb geheugen bij en een msata ssd.

iRacing Profiel

Pagina: 1