Oplossing voor stroom in 10 inch patchkast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-06 18:20
Sinds enige tijd heb ik een 10 inch patchkast. Hierin staat op dit moment:
  • Patchpanel (12 port)
  • Modem (UPC Technicolor)
  • Switch (16 port)
  • Raspberry Pi
Nu zoek ik een oplossing om de modem, switch en Raspberry te voorzien van stroom. Nu lopen er nog kabels uit de patchkast naar een stopcontact, maar dit moet mooier kunnen.

Nu zie ik op Netwerkproducten.com de volgende stekkerdoos staan:
https://netwerkproducten....erdoos-metaal-p-2547.html

Zeker een mooie oplossing, maar ik vind 30 euro wel wat duur voor een simpele stekkerdoos. Op andere sites kosten deze ongeveer hetzelfde.

Nu ben ik opzoek naar ongeveer zo'n oplossing maar dan goedkoper. Heeft iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcamjan
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 21:38
Je spreekt over 3 stopcontacten die je nodig zou hebben, een drie versie is weer iets goedkoper op die site.

Maar is je dat ook te duur doe je het volgende klikklik en ga je vervolgens bij de hobbyzaak een 3 of 4 voudige contactslof kopen en lijm je daar domweg op vast.

Kortom blindplaat met contactdoos erop, zo zitten ze hier ook al jaren in mijn 19inch rack, 6 voudige contact dozen (met schakelaar) die onderin de kast samen komen om al of niet via de ups te gaan.
Mijn reden.: ik had meer dan genoeg 1u blindplaten liggen en contactsloffen had ik ook ruim liggen en dan maak je van de nood een deugd.

Maar is het wel wijsheid. Je hebt dan namelijk de contact vooraan in het zicht en steekt dan ook uit, of je moet die achterin de kast plaatsen en dan is de vraag kan je daar niet gewoon een contactslof bovenin vastlijmen/parkeren. Houd je voorin/aan nog ruimte over voor een patch oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

19" stekkerdozen zijn ook duurder dan de plastic gevallen van de Hema. En dan heb je hier ook nog last van dat 10"-materiaal redelijk zeldzaam is.

Ik zou die €30 gewoon lappen eigenlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.