Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een budgetlaptop voor mijn ouders. Nu ben ik niet nieuw in de wereld van de laptops, maar ik wilde dit topic gebruiken om de mening te peilen over een laptop die mij erg goed leek voor alledaags gebruik.
Ik zat te denken aan:
http://www.laptopshop.nl/...r-aspire-e5-521-475b.html
Acer Aspire E5-521-475B features:
AMD quad-core A4-6210
6 GB werkgeheugen
1 TB harde schijf
AMD Radeon R3 Graphics
Windows 8
DVD-speler & -brander
HD-webcam
HDMI-aansluiting
Bluetooth v4.0
2x USB 2.0
1x USB 3.0
Prijs: 449,- euro.
Dit is een splinternieuwe Acer laptop die eigenlijk gewoon alle eisen moet voldoen. De laptop zal worden gebruik voor Office en een beetje surfen. Geen games, geen fotobewerking of wat dan ook.
Wat is je budget?
Maximaal 500,- euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.
De vraag is niet of de laptop aan de eisen voldoet, want volgens mij is dit een prima apparaat. Zijn er misschien laptops in deze prijsklasse die echt beter zijn dan deze?
Navuri
Ik ben op zoek naar een budgetlaptop voor mijn ouders. Nu ben ik niet nieuw in de wereld van de laptops, maar ik wilde dit topic gebruiken om de mening te peilen over een laptop die mij erg goed leek voor alledaags gebruik.
Ik zat te denken aan:
http://www.laptopshop.nl/...r-aspire-e5-521-475b.html
Acer Aspire E5-521-475B features:
AMD quad-core A4-6210
6 GB werkgeheugen
1 TB harde schijf
AMD Radeon R3 Graphics
Windows 8
DVD-speler & -brander
HD-webcam
HDMI-aansluiting
Bluetooth v4.0
2x USB 2.0
1x USB 3.0
Prijs: 449,- euro.
Dit is een splinternieuwe Acer laptop die eigenlijk gewoon alle eisen moet voldoen. De laptop zal worden gebruik voor Office en een beetje surfen. Geen games, geen fotobewerking of wat dan ook.
Wat is je budget?
Maximaal 500,- euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.
De vraag is niet of de laptop aan de eisen voldoet, want volgens mij is dit een prima apparaat. Zijn er misschien laptops in deze prijsklasse die echt beter zijn dan deze?
Navuri
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 12:11 ]