Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Budgetlaptop gezocht (max 500,- euro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een budgetlaptop voor mijn ouders. Nu ben ik niet nieuw in de wereld van de laptops, maar ik wilde dit topic gebruiken om de mening te peilen over een laptop die mij erg goed leek voor alledaags gebruik.

Ik zat te denken aan:

http://www.laptopshop.nl/...r-aspire-e5-521-475b.html

Acer Aspire E5-521-475B features:

AMD quad-core A4-6210
6 GB werkgeheugen
1 TB harde schijf
AMD Radeon R3 Graphics
Windows 8
DVD-speler & -brander
HD-webcam
HDMI-aansluiting
Bluetooth v4.0
2x USB 2.0
1x USB 3.0

Prijs: 449,- euro.

Dit is een splinternieuwe Acer laptop die eigenlijk gewoon alle eisen moet voldoen. De laptop zal worden gebruik voor Office en een beetje surfen. Geen games, geen fotobewerking of wat dan ook.

Wat is je budget?
Maximaal 500,- euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.

De vraag is niet of de laptop aan de eisen voldoet, want volgens mij is dit een prima apparaat. Zijn er misschien laptops in deze prijsklasse die echt beter zijn dan deze?

Navuri

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 12:11 ]

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Dan zijn deze interessanter:

pricewatch: Toshiba Satellite C50D-B-10N
8GB/750GB, rest gelijk maar wel maar 399 ( wel alleen dit weekend volgens mij)

En deze is interessant:
http://www.paradigit.nl/hp-15-r063nd/80031677/details.aspx
wel kleinere disk en minder geheugen maar wel een i3.

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
Ik zou deze Lenovo Z50 aanraden. Snellere processor en Full HD scherm dan bovenstaande machines. Verder staat Lenovo bekend om zijn fijne toetsenbord. Zit wel maar 500GB HDD in, maar aan je OP te zien krijgen je ouders die niet zo snel vol.

Edit: Ik krijg net een email van Lenovo met een kortingscode voor €100 korting voor de Z50 op hun website. Dan krijg je zelfs een i5-4210U processor en een 820M videokaart (maar daar heb je niet zoveel aan). Lijkt me een nobrainer voor €500. :)

Kortingscode =
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

PS er zijn er nog maar 3 voorradig dus je moet wel snel zijn

[ Voor 39% gewijzigd door Streup op 25-07-2014 15:04 ]

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)