Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Updaten MWBAM gooit internet eruit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik ben net terug van een 10 daagse vakantie, waarna ik Malwarebytes' Anti-Malware probeerde op te starten. Eerst kreeg ik de normale, oude client. Ik voerde een quick scan uit en na geen kwaadaardige objecten te hebben gevonden sloot ik het programma. 10 minuten later probeerde ik het programma weer te openen, maar deze keer wilde hij het programma weer updaten en kreeg ik een geheel nieuw MWBAM interface, wat er naar mijn mening een stuk minder vlot uitziet omdat er twee grote banners in dit interface zitten die aanleiden tot scannen. Daarnaast komt bij dat wanneer ik het programma probeer up te daten (wil hij automatisch al doen), mijn internet eruit gaat! Internet komt pas weer terug als ik het programma sluit. Wat kan hier gaande zijn? Mijn download is 35 Mbit per seconde en mijn upload 4. Hiervoor had ik nooit problemen met het programma.

Zijn er mensen die soortgelijke problemen ondervonden en tips hebben voor mij wat te doen? Hebben jullie ook het nieuwe interface? Ik heb geprobeerd het programma te verwijderen en opnieuw te downloaden maar weer krijg ik het nieuwe interface (versie 2.nog wat geloof ik) en weer gaat het internet eruit als hij update.

M.v.g.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Welke AV heb je naast MBAM nog draaien?

In dit draadje op het MBAM forum wordt gesproken over in combo met Eset AV dit kan voorkomen door Eset. Nu is dit draadje uit 2012, maar het zekere voor het onzekere.