Bij het installeren van mijn nieuwe configuratie kwam ik het volgende probleem tegen. Bij het opstarten geeft die in POST gelijk een rood lampje bij cpu weer. Dit zou moeten duiden op dat iets tussen cpu en moederbord niet goed zit.
Uiteraard heb ik al gekeken wat andere problemen waren. Zo zou een pin gebogen kunnen zijn. Dit heb ik 2 maal gecontroleerd maar heb het niet kunnen constateren. Een ander veel terug komend probleem is niet de juiste power supply configuratie. Echter dit lijkt me ook niet aan de hand, heb zelfs met een 2 psu geprobeerd.
Systeem:
Heb momenteel nog geen extra componenten aanhangen zodat er zoveel mogelijk uitgesloten kan worden.
Uiteraard heb ik al gekeken wat andere problemen waren. Zo zou een pin gebogen kunnen zijn. Dit heb ik 2 maal gecontroleerd maar heb het niet kunnen constateren. Een ander veel terug komend probleem is niet de juiste power supply configuratie. Echter dit lijkt me ook niet aan de hand, heb zelfs met een 2 psu geprobeerd.
Systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | Asus Z87-WS | € 258,- | € 258,- |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4X1866C9 | € 147,49 | € 147,49 |
| 1 | Corsair Professional Gold AX750 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 600,38 | |
Heb momenteel nog geen extra componenten aanhangen zodat er zoveel mogelijk uitgesloten kan worden.