Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

android set-top-box? Maar welke? XBMC

Pagina: 1
Acties:

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:12
Hopelijk in de goede topic gezet...

Ik zoek een
Android Set-top-box wat bedoeld is voor abonnement http://www.bosnatv.com) waarvoor een Android based box nodig is.

Wat is je budget?
rond de 130,- maximaal, maar goedkoper altijd beter.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat wordt als doel gebruikt om een speciale abonnement af te kunnen spelen.
bosnatv.com is de pakket. Echter wil ik een betere android-box dan dat hun aanbieden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Bluetimes MX5 (dual core 1GB ram)
of de MK888(K R42/CS918) [quad-core 2gb ram)
of de TRONSMART VEGA S89 (quad-core 2gb ram)
of de MINIX NEO X8-H (quad-core 2gb ram)
rPI (is een leuk alternatief maar veel te traag uit eigen ervaringen)

Welke vragen heb je hier nog over?
De meeste boxes die ik heb gevonden zijn quad-cores met 2gb ram. Echter moet het wel een snelle android set-top-box zijn.

Ook moet het een OTA functie hebben, om altijd de laatste firmware updates binnen te krijgen (om bugs etc weg te halen)
<- erg belangrijk dit...!!!!

[ Voor 24% gewijzigd door theduke1989 op 25-07-2014 00:32 ]

• theduke1989
Niemand die me hierbij kan helpen ????

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het zal denk ik iig. Moeten voldoen aan de eisen die op die website staan.
Maar die is in een taal die ik niet kan lezen, dus verder kunnen we je daar niet echt bij helpen ben ik bang.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• theduke1989
oke dan vertaal ik zelf even:

Vertaald:
TV | Computer | Telefoon | Console Games
VIPBOX-HD's (Revolution
De beste kanalen van Bosnië en Herzegovina en de regio + * Lokale Europese zenders.
Digitale video club heeft meer dan 2000 lokale en buitenlandse
titel, gratis.
Voeg meer dan 600.000 applicaties, games, films
films alleen via Google Play winkels.

50 + Best Broadcasting zenders uit Bosnië en Herzegovina en de regio

Geniet BH kanalen en grachten in de regio in de best mogelijke kwaliteit. BosnaTV maakt gebruik van H.264 kwaliteit om u de beste video-ervaring.

Op het nieuwe platform, BosnaTV behulp HLS streaming technologie die een ander niveau van stabiliteit en kwaliteit van de TV brengt.

En vergeet niet, het enige platform BosnaTV High Definition (HD 1080p) op de markt.
In principe wat veel bedrijven vaak zeggen over hun product wat het kan.
Maar het is een tv-box (Smarttv-box)
Via de video: https://www.bosnatv.com/eu/?NL# zie je een standaard video van een tv-box met android daarop en dan hun zenders daar tussen.

https://www.bosnatv.com/e...d-box?accessory=vip-tuner
Via USB HDTV-tuner, BosnaTV kunt u kijken Europese lokale zenders. Om te genieten van gratis lokale zenders, u een USB HDTV-tuner met een antenne nodig. * Om een ​​USB HDTV-tuner te bestellen, klik hier. Het aantal lokale zenders afhankelijk van de locatie en signaalsterkte. BosnaTV geen invloed op de kwaliteit van het transmissiekanaal.

Voor meer informatie over ATSC-T (DVB)-technologie, klik hier.

Specificatie
compatibel met de VS en Canada
ATSC TV-omroepstelsel
een resolutie tot 1080p
Alle digitale kanalen Inclusief eenvoudige antenne voor signaal recepcion

Ik hoop voldoende informatie te hebben gegeven, echter mocht iemand nog wat meer informatie willen weten hoor ik het graag.

[ Voor 26% gewijzigd door theduke1989 op 27-07-2014 19:15 ]

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:33
Als je de taal zelf niet kunt lezen zou ik het sowieso niet doen, support is dan ook lastig bv door forums te lezen. Wat ik uit jouw vertaling haal, is dat je een usb-ontvanger nodig hebt, zo te zien wat in Nederland bekent is als digitenne (dvb-t).
Wat wil je er mee ontvangen, de Nederlandse zenders of buitenlandse? Met digitene kun je de nationale zenders van nederland ontvangen (gedeeltelijk gratis), maar daar heb je bosnatv niet voor nodig.

ps, als je voor de tronsmart gaat, kijk even op http://samenkopen.net/action/469277 , een erg interessante prijs!

• theduke1989
Qua taal is het geen probleem, is meer voor de tweakers dat ik het heb vertaald.
Ik wil een abonnement van bosnatv.com aanschaffen maar hun leveren voor €50,- een dual-core 1gb ram tv-box. Maar op internet zijn er genoeg shops waaruit je in CHINA bijvoorbeeld voor dezelfde prijs gewoon een tronsmart of MINIX kan bestellen die een veel betere CPU + ram bevatten als ik zo de tv-box moet zien.

Nu https://www.bosnatv.com/eu/bosnatv-vip-hd-box
BosnaTV VIPBOX definition televisie, computer, console games, Telefoon, DE (R) EVOLUTION
Geniet BosnaTV-VIPBOX HD
VIP-box, die ook wordt genoemd Geavanceerde Android TV box, een ontvanger aangesloten op de TV met een HDMI-ingang die op zijn beurt verandert uw tv in een multifunctionele Smart TV: mediaspeler, webbrowser, foto-viewer, interactieve spelletjes, muziekspeler, scherm e-book / E-megazine / woonkamer Printer Friendly, via high-resolutie online video TV.
VIP Box ARM Cortex A9-processor, gebaseerd op Android 4.0.3 besturingssysteem, ondersteunt Google Chrome-browser, persoonlijke en draadloze internetverbinding, USB externe harde schijf en toetsenbord, muis, waarmee eenvoudig is te beheren als een afstandsbediening.

en dan ging ik kijken en kwam dus de volgende uit daarboven wat ik noemde.
Maar op alle zijn er wel pro's en con's.

Mijn vraag alleen is welke goed ''stabiel'' lekker vlot door de menu is en met opstarten van zenders...

zit er nog verschil tussen dvb-t en dvb-t2?
Pagina: 1