Hopelijk in de goede topic gezet...
Ik zoek een
Android Set-top-box wat bedoeld is voor abonnement http://www.bosnatv.com) waarvoor een Android based box nodig is.
Wat is je budget?
rond de 130,- maximaal, maar goedkoper altijd beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat wordt als doel gebruikt om een speciale abonnement af te kunnen spelen.
bosnatv.com is de pakket. Echter wil ik een betere android-box dan dat hun aanbieden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Bluetimes MX5 (dual core 1GB ram)
of de MK888(K R42/CS918) [quad-core 2gb ram)
of de TRONSMART VEGA S89 (quad-core 2gb ram)
of de MINIX NEO X8-H (quad-core 2gb ram)
rPI (is een leuk alternatief maar veel te traag uit eigen ervaringen)
Welke vragen heb je hier nog over?
De meeste boxes die ik heb gevonden zijn quad-cores met 2gb ram. Echter moet het wel een snelle android set-top-box zijn.
Ook moet het een OTA functie hebben, om altijd de laatste firmware updates binnen te krijgen (om bugs etc weg te halen) <- erg belangrijk dit...!!!!
Ik zoek een
Android Set-top-box wat bedoeld is voor abonnement http://www.bosnatv.com) waarvoor een Android based box nodig is.
Wat is je budget?
rond de 130,- maximaal, maar goedkoper altijd beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat wordt als doel gebruikt om een speciale abonnement af te kunnen spelen.
bosnatv.com is de pakket. Echter wil ik een betere android-box dan dat hun aanbieden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Bluetimes MX5 (dual core 1GB ram)
of de MK888(K R42/CS918) [quad-core 2gb ram)
of de TRONSMART VEGA S89 (quad-core 2gb ram)
of de MINIX NEO X8-H (quad-core 2gb ram)
rPI (is een leuk alternatief maar veel te traag uit eigen ervaringen)
Welke vragen heb je hier nog over?
De meeste boxes die ik heb gevonden zijn quad-cores met 2gb ram. Echter moet het wel een snelle android set-top-box zijn.
Ook moet het een OTA functie hebben, om altijd de laatste firmware updates binnen te krijgen (om bugs etc weg te halen) <- erg belangrijk dit...!!!!
[ Voor 24% gewijzigd door theduke1989 op 25-07-2014 00:32 ]