Ik heb een website gemaakt voor een bedrijf dat mobiele telefoons repareert. Nou gebruik ik momenteel op deze site een eigen systeem waarop klanten een recensie kunnen schrijven van hun reparatie. Dit is heel eenvoudig en ook de beoordelingen worden mooi als Rich snippet sterren weer gegeven in google zoekresultaten.
Nou zit ik wat te twijfelen of ik niet beter een bedrijf als Trustpilot, FeedbackCompany, Kiyoh etc. kan inschakelen voor deze recensiefunctionaliteit. Dit kost namelijk behoorlijk wat geld maandelijks, en het enige voordeel is naar mijn idee dat het wat betrouwbaarder overkomt dan een eigen systeem. Wat vinden jullie? Er komen (momenteel) ca. 10 recensies per maand binnen.
Heeft een extern 'recensiebedrijf' veel meerwaarde?
Nou zit ik wat te twijfelen of ik niet beter een bedrijf als Trustpilot, FeedbackCompany, Kiyoh etc. kan inschakelen voor deze recensiefunctionaliteit. Dit kost namelijk behoorlijk wat geld maandelijks, en het enige voordeel is naar mijn idee dat het wat betrouwbaarder overkomt dan een eigen systeem. Wat vinden jullie? Er komen (momenteel) ca. 10 recensies per maand binnen.
Heeft een extern 'recensiebedrijf' veel meerwaarde?