Toon posts:

Tv kijken via HDMI Kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allen,

Ik heb een vraag, ik heb een hdmi kabel gekocht van 10 meter voor mijn pc naar de slaapkamer tv.

Nu heb ik bij mijn video kaart maar 1 ingang voor HDMI (Geforce GTX780) Bovenin mijn pc-
kast zit nog wel een extra hdmi ingang.

Als ik de hdmi kabel in deze ingang stopt naar de tv dan werkt die dus prima, alleen dan is het beeld weg op mijn pc. Echter heb ik nog zo'n oude kabel (ken de naam niet) naar de monitor, en dan heb ik wel beeld op mijn monitor en geluid op de TV, maar niet op beide tegelijk beeld terwijl dit wel mogelijk moet zijn toch?

Het is namelijk een beetje lastig, dat als ik alleen beeld op mijn tv heb, ik mijn bekabelde muis niet kan besturen (kan niks zien op mijn monitor)

iemand tips voor mij?

Alvast bedankt

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-02 15:01
als ik het goed begrijp ga je van je videokaart naar je tv via HDMI en via DVI naar je monitor?

in dat geval moet alles normaal werken hoor..

ikzelf gebruik AMD voor videokaarten en daar zit Catalyst Control Center bij, daar kan je alles op instellen hoe je schermen zitten enz, en of je ze wil uitbreiden of dupliceren etx.

geen id hoe dat bij Nvidia zit...

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-02 13:13
Kan je niet de schermen mirroren? Of dupliceren... Dat zou het resultaat moetem geven wat je zoekt

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-12-2025
Ga naar devices, project, second screen mirror. Dan moet op beide beeldschermen hetzelfde staan. Vervolgens moet je evt nog de resolutie aanpassen zodat je beneden tijdens kijken naar optimaal beeld kijkt.