Hallo,
Na jaren gamen op een laptop, ga ik de overstap maken naar een desktop. Het samenstellen van pc's is echter niet mijn grootste talent, dus ik kom hier alvast wat tips vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming is het meest intensieve dat de pc zal moeten kunnen. Het gaat om games zoals Skyrim, Batman serie, GTA V, etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 900 en 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier staat nog een Samsung Syncmaster 223BW, in prima staat. Ik vraag me af of deze te erg verouderd is om een mooi beeld uit te krijgen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik besef me dat het door de Bitfenix Prodigy niet de meest kost-efficiënte keuze gaat zijn, maar ik zou wel heel erg graag deze case houden. Zoals iedereen verkies ik ook een stil systeem.
Ik wou ook eerst graag een moederbord met WIFI, maar uiteindelijk is dat niet meer echt nodig. Alternatieven daarvoor zijn dus ook welkom.
Ga je overklokken?
Nee
Na jaren gamen op een laptop, ga ik de overstap maken naar een desktop. Het samenstellen van pc's is echter niet mijn grootste talent, dus ik kom hier alvast wat tips vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming is het meest intensieve dat de pc zal moeten kunnen. Het gaat om games zoals Skyrim, Batman serie, GTA V, etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 900 en 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier staat nog een Samsung Syncmaster 223BW, in prima staat. Ik vraag me af of deze te erg verouderd is om een mooi beeld uit te krijgen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 166,89 | € 166,89 |
| 1 | Gigabyte GA-H97N-WIFI | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 279,50 | € 279,50 |
| 1 | WD Green WD10EZRX, 1TB | € 47,- | € 47,- |
| 1 | BitFenix Prodigy Oranje | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Corsair Hydro H60 (2013 edition) | € 63,55 | € 63,55 |
| 1 | BitFenix Spectre All White, 230mm | € 10,78 | € 10,78 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Corsair Builder CX600 Bronze | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 94,99 | € 94,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 961,72 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik besef me dat het door de Bitfenix Prodigy niet de meest kost-efficiënte keuze gaat zijn, maar ik zou wel heel erg graag deze case houden. Zoals iedereen verkies ik ook een stil systeem.
Ik wou ook eerst graag een moederbord met WIFI, maar uiteindelijk is dat niet meer echt nodig. Alternatieven daarvoor zijn dus ook welkom.
Ga je overklokken?
Nee