Good Old Games

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
GoG ondersteunt nu ook Linux. Ze zouden eigenlijk pas in de herst beginnen, maarja, alles was klaar, dus waarom wachten. Het enige verschil is dat ze niet met 100 games beginnen maar met slechts 50. 100 was natuurlijk beter geweest maar ik ga er van uit dat ze in de herfst wel de beloofde 100 halen.

Voor wie GoG niet kent: het is een bedrijf dat oude spelletjes opnieuw uitbrengt. Ze worden een beetje opgepoetst zodat ze ook op moderne computers werken, bijvoorbeeld via DosBox, en voor een klein bedrag aan de man gebracht. Een belangrijk punt is dat er geen DRM, online verificatie of andere mensonvriendelijke crap wordt gebruikt.

[ Voor 36% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 24-07-2014 18:47 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Normaliter wordt een dergelijke post nogal afgekeurd. Het feit dat een modje dit nu plaatst vind ik nog erger. Is dit een topic waard? Lijkt mij meer nieuws neer plempen, in plaats van topicwaardige content te plaatsen. :-(

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 10:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Mja mja, aan de andere kant: discussie over GoG en diens games op Linux vind ik wel leuk.
Ik koop om de zoveel tijd nog wel eens een spelletje daar en wil daar ook best over babbelen. Heb alleen voor Linux nog niets gedownload en/of getest.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Hmm, je hebt wel een beetje gelijk, ik ben wat te enthousiast geweest. Ik zal de user die dit topic geopend heeft eens flink op z'n donder geven.....

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Dit topic is gesloten.