Toetsenbord, geluid en muis werken niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Hallo,

Na het verwijderen van de oude drivers van me videokaart en ik er een nieuwe videokaart in heb gedaan werkt plots mijn geluid, toetsenbord en muis niet...

Er is niks losgeraakt en de tobo + muis werken wel in de bios. In de bios worden ze ook herkend maar als ik in Windows zit werkt niks meer...

Ik denk dat het aan de drivers ligt van de usb controllers maar ik kan niet bij apparaatbeheer komen omdat niks werkt :/

Veilige modus wil ook niet baten...

Heb jammer genoeg ook geen toetsenbord met een ps2 aansluiting hier liggen om te testen.

Wat kan ik nu nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:39

D4NG3R

kiwi

:)

Toevallig een AMD kaart gehad hiervoor op een wat ouder moederbord met AMD chipset?

Als je iets te snel doorklikt verwijder je namelijk ook de chipset drivers, en ra-ra wat sturen die aan? Bovenstaande.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Jep... Het gaat om een AM3 mobo met een phenom x6

Wou namelijk de hd 6870 verwisselen met de 7950 :/

Is er iets om het goed te zetten? Heel Windows er opnieuw opgooien heb ik niet zo'n zin in namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Waarom heb je je grafische driver überhaupt verwijderd? Dit hoeft niet bij overstap van AMD > AMD.

(her)installeer alle drivers even opnieuw, dus audio/lan/chipset/vga. Als je echt niks meer kan boot dan even in veilige modus en installeer ze vanaf daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Dacht dat een bepaalde serie andere divers nodig had...

Het probleem is dat niks werkt tot na het laadscherm... Ik kan dus niks in veilige modus doen omdat ze niet herkend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Bij een gpu switch wil de BIOS wel eens resetten. Zoek even naar USB legacy support en wissel deze eens naar het tegenovergestelde van eaar deze nu op staat.

Pagina: 1