Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen, het spel league of legends wil ik op de hoogst mogelijke settings spelen,
aantal vragen daarover;
wat is er nou echt belangrijk om op te letten ? heb begrepen dat processor, ram, en videokaart grote factoren zijn, maar wie overtreft wie dan weer, en hoe weet je welke videokaarten goed zijn en hoe ze verhouden tot elkaar ? bijv. een ADM R5 M255 2GB, is vergelijkbaar met een Gforce ....?
Wat is je budget?
700-800 euro max
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, grotendeels zal deze niet verplaatst worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb me laten vertellen dat ASUS erg goed is prijs/kwa. gezien. weet niet of dit waar is maar ik hoor graag jullie adviezen. bedankt alvast.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen, het spel league of legends wil ik op de hoogst mogelijke settings spelen,
aantal vragen daarover;
wat is er nou echt belangrijk om op te letten ? heb begrepen dat processor, ram, en videokaart grote factoren zijn, maar wie overtreft wie dan weer, en hoe weet je welke videokaarten goed zijn en hoe ze verhouden tot elkaar ? bijv. een ADM R5 M255 2GB, is vergelijkbaar met een Gforce ....?
Wat is je budget?
700-800 euro max
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, grotendeels zal deze niet verplaatst worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb me laten vertellen dat ASUS erg goed is prijs/kwa. gezien. weet niet of dit waar is maar ik hoor graag jullie adviezen. bedankt alvast.