Sinds vandaag doet mijn LG IPS 237L-BN het niet meer. Ik heb deze monitor in februari dit jaar aangeschaft en heeft het altijd zonder problemen gedaan. Sinds vandaag krijg ik hem echter niet meer aan. Als ik de aanknop indruk, hoor ik het geluid dat ie aangaat, en soms krijg ik dan even een seconde beeld. Dan krijg ik het geluide wat ej normaal hoort als je op de uitknop drukt, en gaat de monitor weer uit. Het vanzelf uit gaan gebeurt de hele tijd, maar het verschilt hoe snel dit gebeurt. De ene keer krijg ik dus eventjes beeld, de andere keer helemaal niet en volgt het geluidje van uitgaan direct op het geluid van aangaan.
Dacht zelf direct aan een stroomkabel die niet helemaal lekker zat, maar daar ligt het volgens mij niet aan. Verder heb ik het ook geprobeerd met en zonder HDMI kabel, dus de monitor helemaal losgekoppeld van de computer en enkel op stroom, maar dan gebeurt precies hetzelfde. Vermoed zelf dat het iets te maken heeft met de aan uit schakelaar, dat daar iets niet helemaal lekker zit. Maar hoopte eerst hier wat suggesties te krijgen, voordat ik hem weer moet terugsturen voor garantie
Specificaties van mijn systeem :
i5 4670
MSI B85 G41 PC MATE
MSI GTX 770
Als er verder nog dingen niet helemaal duidelijk zijn hoor ik het graag zodat ik dat kan verduidelijken.
Dacht zelf direct aan een stroomkabel die niet helemaal lekker zat, maar daar ligt het volgens mij niet aan. Verder heb ik het ook geprobeerd met en zonder HDMI kabel, dus de monitor helemaal losgekoppeld van de computer en enkel op stroom, maar dan gebeurt precies hetzelfde. Vermoed zelf dat het iets te maken heeft met de aan uit schakelaar, dat daar iets niet helemaal lekker zit. Maar hoopte eerst hier wat suggesties te krijgen, voordat ik hem weer moet terugsturen voor garantie
Specificaties van mijn systeem :
i5 4670
MSI B85 G41 PC MATE
MSI GTX 770
Als er verder nog dingen niet helemaal duidelijk zijn hoor ik het graag zodat ik dat kan verduidelijken.