LG IPS237L-BN Wilt niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:36
Sinds vandaag doet mijn LG IPS 237L-BN het niet meer. Ik heb deze monitor in februari dit jaar aangeschaft en heeft het altijd zonder problemen gedaan. Sinds vandaag krijg ik hem echter niet meer aan. Als ik de aanknop indruk, hoor ik het geluid dat ie aangaat, en soms krijg ik dan even een seconde beeld. Dan krijg ik het geluide wat ej normaal hoort als je op de uitknop drukt, en gaat de monitor weer uit. Het vanzelf uit gaan gebeurt de hele tijd, maar het verschilt hoe snel dit gebeurt. De ene keer krijg ik dus eventjes beeld, de andere keer helemaal niet en volgt het geluidje van uitgaan direct op het geluid van aangaan.

Dacht zelf direct aan een stroomkabel die niet helemaal lekker zat, maar daar ligt het volgens mij niet aan. Verder heb ik het ook geprobeerd met en zonder HDMI kabel, dus de monitor helemaal losgekoppeld van de computer en enkel op stroom, maar dan gebeurt precies hetzelfde. Vermoed zelf dat het iets te maken heeft met de aan uit schakelaar, dat daar iets niet helemaal lekker zit. Maar hoopte eerst hier wat suggesties te krijgen, voordat ik hem weer moet terugsturen voor garantie

Specificaties van mijn systeem :
i5 4670
MSI B85 G41 PC MATE
MSI GTX 770

Als er verder nog dingen niet helemaal duidelijk zijn hoor ik het graag zodat ik dat kan verduidelijken.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Geprobeerd om de monitor op een andere pc/laptop aan te sluiten en kijken of je dan beeld hebt?

• Fist
Zojuist even geprobeerd, maar helpt niet. Ik krijg de hele monitor niet aan waardoor ik niet eens kan kijken of hij beeld geeft. Verder zou dit sowieso geen mogelijkheid kunnen zijn want als ik de HDMI kabel helemaal lostrek, dat ie precies hetzelfde doet

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:57
Ik heb zelf ook 2 van deze monitoren gehad en beiden problemen mee gehad. 1tje had direct problemen en de andere begon naar een jaar moeilijk te doen. Ik heb na teruggaan in beide gevallen teruggekregen.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Voeding van de monitor stuk lijkt me. Als ie geluid geeft bij opstarten en afsluiten, en dat nu zelf achter elkaar doet lijkt het me ook dat er monitoring hardware/software besloten heeft dat er iets mis is en dat ie maar weer uit moet.

Terug met dat ding. Of als je geen garantie hebt: caps controleren.

• Fist
Het was even een dagje dat ie het fatsoenlijk deed. Maar hij veranderde de hele tijd van kleurtinten, alsof f.lux de hele tijd de kleurtint aanpaste. Dus even F.lux uitgezet, maar het bleef een soort wisselen tussen normale kleuren en een gele tint. En sinds net heb ik gewoon weer precies hetzelfde, dat ik hem niet meer aankrijg.
Dan maar inderdaad terug voor garantie. Bedankt voor de reacties
Pagina: 1