dion_b schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:07:
[...]
Da's een nogal verregaande en ononderbouwde uitspraak
Niet in de laatste plaats omdat diefstal in strafrecht thuishoort en dit in het ergste geval een civielrechtelijk geschil oplevert...
Maar goed, voordat je ook maar iets over de juridische situatie kunt zeggen moet je de voorwaarden weten - en de redelijkheid/billijkheid ervan kunnen toetsen
denk aan hoe veel residentiele ISP's 15 jaar terug nog verbod op eigen router in hun voorwaarden hadden, ook nooit hard kunnen maken voor de rechter.
Hier is sprake van een netwerkverbinding waarvoor betaald wordt. TS wil gewoon weten hoe verkeer van meerdere apparaten over die verbinding te gooien. Technisch terechte vraag waar oplossingen voor geboden worden. TS moet verder zelf uitzoeken of iig verantwoordelijkheid dragen voor de juridische kanten ervan.
Wat een onzn dat je niet met meerdere apparaten zou kunnen verbinden.
Ik zit zelf toevallig nu op de camping, en heb ook gewoon of mijn HSPA+ wifi hotspot aanstaan of ik heb mn 20 euro Aldi acces point aan staan met het wifi netwerk van de camping, zij het 1mbp/s.
Het zelfde dat ze zeggen op die camping dat het kijken van Youtube onmogelijk is door de limiet en dat de site niet op te vragen is, dat bepaal ik zelf wel, 360p werkt prima.
Het is toch belachelijk dat je al zoveel voor een plaats voor de sleurhut betaald en dan ook nog voor een beetje snelheid een 5 euro per uur mag dokken