Programma's sluiten automatisch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Ik heb al een tijdje het probleem dat Chrome en Telegram automatisch sluiten op mijn pc.
Hiervoor draaide ik Windows 7 en had ik het bij Chrome en Skype.
Sinds er een desktop client is voor Telegram gebruik ik Skype dus niet meer, nu gebruik ik Telegram.
En nu heb ik ook Windows 8, maar het probleem is nog steeds aanwezig.

Nu zie ik geen rare autoruns, heb geen virussen , processor is niet druk bezig en heb nog 50% RAM over, hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken ?

Ook krijg ik geen melding van Chrome, dit krijg je normaal altijd als je rechtsboven op kruisje drukt met meerdere tabjes, het wordt echt geforceerd gesloten.

Kan iemand mij helpen met dit zeer irritante probleem ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Kun je misschien wat ontdekken in je logboeken ? en heb je misschien een lijstje van je Chrome plugins ? het kan zijn dat daar iets misgaat.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelteV
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 15:42
rommel tussen het toetsenbord?
Als een herinstallatie niet geholpen heeft ga je daar aan denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
Ik kan ook niks in Logboeken terug vinden, geen program errors of iets in die richting
Chrome plugins zijn : Silverlight,Java,Google Update, Dymo Label Framework , Citrix ICA Client , Microsoft Office , Chrome PDF Viewer, Adobe Flash Player , Widevine Content Decryption Module

Zit ook geen rommel in toetsenbord, dan zouden er wel meer programma's moeten sluiten. Het gebeurd als ik bezig ben met Chrome en als ik er niet in bezig ben. en Chrome en Telegram sluiten op exact hetzelfde moment automatisch. Ik heb meerdere programma's open staan, maar het zijn altijd die 2 programma's.

Voorheen gebruikte ik Skype om te chatten, nu gebruik ik Telegram hiervoor, wel heel erg toevallig natuurlijk dat beide programma's automatisch sluiten....

Wat ik zelf denk is dat iemand dit expres doet om mij te zieken...zo voelt het tenminste :(

[ Voor 17% gewijzigd door KaasNinja op 24-07-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

KaasNinja schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:56:
...Wat ik zelf denk is dat iemand dit expres doet om mij te zieken...zo voelt het tenminste :(
Ik ken Telegram niet, maar zou het kunnen zijn dat de makers van het programma jou proberen te beschermen tegen te hoge belkosten? Dat er een routine in het programma is gebouwd die denkt van "kwenie of er eigenlijk nog een call gaande is, maar laat ik voor de zekerheid maar even afsluiten. En laat ik dan ook even die webpages die ik heb geopend afsluiten, 's zien: chrome.exe kill-all"

Speelt het probleem ook als Telegram afgesloten is? Gaat chrome dan ook afsluiten?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
Telegram is gewoon een chat programma..kan geen kwaad, is er ook voor IOS,MAC,Windows Phone en Android. gewoon net als Skype is het een chat programma. Aan telegram zitten geen kosten verbonden, gewoon gratis. Ja, ook als telegram is gesloten dan sluit Chrome ook, en als Chrome is gesloten dan sluit Telegram ook gewoon.
Pagina: 1