Toon posts:

MSI R9 280X GAMING 3G

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag willen weten of ik de R9 280X zou kunnen aansluiten op dit moederbord ; http://tweakers.net/pricewatch/280313/asus-p8h61-pro-(b3).html
Ik heb de Centurion 5 II als behuizing en deze heeft te weinig ruimte voor deze videokaart.
Is er een manier om hem toch in deze kast te krijgen, of moet alles overgezet worden in een andere behuizing waar de videokaart wel in past.

Alvast bedankt! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 14:43 ]

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:57

Thomg

Aww yiss

Geen enkele 280X zal passen. Je zal een andere behuizing aan moeten schaffen ben ik bang ( of ander moederbord ).

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan niet beide aanschaffen? Als de aansluitingen van het moederbord niet de juiste zijn, en de behuizing heeft te weinig ruimte voor deze kaart, dan moet ik beide toch aanschaffen?

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-01 22:16
Nee, ik heb even de foto's bekeken van de behuizing, het had eventueel gepast wanneer je een 2e PCI-E slot had die verder naar onder zou zitten, dan kon je mogelijk een stuk uit de 3,5" cage zagen waardoor hij zou passen. Ik gok dat Thomg daar op doelt.

Verwijderd

Topicstarter
Oke maar dit kan dus niet? Dan zou ik dus wel nieuwe moeten aanschaffen?
Welke kast en welk moederbord zou dan goed zijn?

• Thomg

Thomg

Aww yiss

spNk schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:08:
Nee, ik heb even de foto's bekeken van de behuizing, het had eventueel gepast wanneer je een 2e PCI-E slot had die verder naar onder zou zitten, dan kon je mogelijk een stuk uit de 3,5" cage zagen waardoor hij zou passen. Ik gok dat Thomg daar op doelt.
Spot on ;)
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:24:
Oke maar dit kan dus niet? Dan zou ik dus wel nieuwe moeten aanschaffen?
Welke kast en welk moederbord zou dan goed zijn?
Zo'n beetje ieder degelijk kastje zou werken.

Verwijderd

Topicstarter
Is het een beetje te doen om je systeem in een andere kast te plaatsen?
pricewatch: Sharkoon T9 Value White edition
Heb naar deze behuizing zitten kijken

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Ik zou eerder neigen naar iets als de BitFenix shadow. Ik vind bouwkwaliteit erg belangrijk, daar schiet de sharkoon wat tekort.
pricewatch: BitFenix Shadow

Corsair maakt over het algemeen ook wel prima kasten.

[ Voor 11% gewijzigd door Thomg op 24-07-2014 17:01 ]

Pagina: 1