Dames en heren,
Sinds 2006 heb ik mijn Creative X-Fi in gebruik, dit is een 1ste generatie, vele jaren plezier van gehad. De laatste tijd merk ik wat gekraak, zelfs na verse installs, diverse drivers en men kan mij moeilijk / niet verstaan (Microfoon TS / Ventrilo). Dit mag ook best wel na zo'n lange tijd.
Creative Sound Blaster Z (goede microfoon?) VS Creative SoundBlaster X-Fi HD
Mijn wensen
+ Uitstekende gameprestaties (voetstappen in FPS games)
+ Geluidskwaliteit met muziek, alle vormen van gitaar, maar ook genoeg elektronische muziek
+ Microfoon input wil ik als 3e pijler zo goed mogelijk
Ik gebruik een Sennheiser HD558 (open ears mod)
Mijn oog valt in eerste instantie op een van onderstaande, waarbij ik twijfel tussen:
pricewatch: Creative Sound Blaster Z (retail)
pricewatch: Creative SoundBlaster X-Fi HD
Wat is je budget?
< 100 EUR
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur behalve een A-merk (ASUS - Creative etc.)
De kamer waar de PC instaat is 3 bij 3, maar aangezien ik een headset gebruik niet zo van toepassing lijkt me, wellicht de microfoon.
Ik kijk uit naar uw reactie!
Sinds 2006 heb ik mijn Creative X-Fi in gebruik, dit is een 1ste generatie, vele jaren plezier van gehad. De laatste tijd merk ik wat gekraak, zelfs na verse installs, diverse drivers en men kan mij moeilijk / niet verstaan (Microfoon TS / Ventrilo). Dit mag ook best wel na zo'n lange tijd.
Creative Sound Blaster Z (goede microfoon?) VS Creative SoundBlaster X-Fi HD
Mijn wensen
+ Uitstekende gameprestaties (voetstappen in FPS games)
+ Geluidskwaliteit met muziek, alle vormen van gitaar, maar ook genoeg elektronische muziek
+ Microfoon input wil ik als 3e pijler zo goed mogelijk
Ik gebruik een Sennheiser HD558 (open ears mod)
Mijn oog valt in eerste instantie op een van onderstaande, waarbij ik twijfel tussen:
pricewatch: Creative Sound Blaster Z (retail)
pricewatch: Creative SoundBlaster X-Fi HD
Wat is je budget?
< 100 EUR
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur behalve een A-merk (ASUS - Creative etc.)
De kamer waar de PC instaat is 3 bij 3, maar aangezien ik een headset gebruik niet zo van toepassing lijkt me, wellicht de microfoon.
Ik kijk uit naar uw reactie!