Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jeroen-
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-12-2021
Tegenwoordig heeft iedereen wel een smartphone, en de grote meerderheid heeft een 'bankieren-app' op de smartphone. Of het nu gaat om Android of IOS, op deze platforms bestaan al langer verschillende app voor bankieren.
Op de Blackberry 5.0.x en verder zijn er ook verschillende banken die en app ontwikkeld hebben. Op Blackberry 10 is er nu alleen nog ABN Amro. Rabobank is onlangs verwijderd en biedt volgens mij geen ondersteuning meer.
Op mijn Z10 draaid de Android Port van de ING Bank. Dit werkt. Helaas wordt mij afgeraden de app te gebruiken door ING om veiligheidsredenen.
Ik heb onlangs meerdere keren mail contact gehad om te vragen om een Native app. Helaas zonder resultaat. DE reden...? 'Er zijn te weinig gebruikers van BB10 om een native app te ontwikkelen' zo luidt het antwoord van ING Bank. Maar het wordt in de gaten gehouden...
Op mijn vraag hoe ze dat doen was het antwoord dat dat een kwestie is van vraag en antwoord.
Dus hoe meer gebruikers erom vragen, hoe eerder er een veilige BB app ontwikkeld wordt.

Dus bij deze dan ook de vraag aan iedereen die een BB10 heeft en graag een native app van ING Bank ziet roep ik op om een mailtje te sturen,met de vraag of er in de toekomst een app ontwikkeld kan worden voor BB10 gebruikers.
Ik denk dat er veel mensen hier wel vrolkijk van worden. En zelf dat dit mensen over de streep trek wel een BlackBerry aan te schaffen.

Verwijderd

Dus ing geeft eigenlijk toe dat Android en hun Apps onveilig zijn? Als ik het zo even lees?

Ik heb ook de ing App gedownload vanuit snap, ik snap het onveilig even niet helemaal.

Als de Android app onveilig is waarom bieden ze hem dan aan?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Werving is niet de bedoeling. Het algemeen beleid Dus dicht.

Dit topic is gesloten.