Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 8.1 gamertag veranderd, alle progress kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb via Windows 8.1 app store een game gekocht, en heb die bijna uitgespeeld. Ik zag toen plotseling in de aparte 'games' app dat je je naam eenmalig kon wijzigen, en dat deed ik dus. Maar daarna zag ik dat al mijn progress/save data weg was in de game.

Ik heb hier niks over gelezen op de (officiele) website waar ik de gamertag wijzigde, en snap er ook niks van. Hoort dit zo? Wel erg jammer dat je geen melding krijgt dat al je save data ook weggegooid wordt.

Mvg.

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:22
Al geprobeerd het terug te veranderen naar je oude naam ?
Misschien werkt dat.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Verwijderd

Topicstarter
Kan niks meer vinden, er stond ook bij dat het eenmalig was. Maargoed, maakt opzich niet heel veel uit, wel gewoon jammer dat het zo moet. Een kleine melding is toch niet teveel moeite? Ook raar dat ik er niks over kan vinden op google.

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid:

- Heb je je oude gamertag veranderd in een naam die je nog niet eerder gebruikt had?
- Of heb je je oude gamertag vervangen door een gamertag die aan een ander account gekoppeld was?

Verder is de online klantenservice van Microsoft erg behulpzaam. Misschien kun je hen de vraag even voorleggen? www.xbox.nl

[ Voor 22% gewijzigd door Luit op 24-07-2014 14:08 ]