Hallo allemaal,
Ik heb een nieuwe desktop nodig en wil deze zelf gaan bouwen, lijkt me leuke nieuwe hobby
. Ben geen fanatieke gamer, maar af een toe een sim vind ik wel geinig. Verder met name nodig voor de standaard werkzaamheden en af een toe een beetje photoshoppen en websites bouwen. Zie dat jullie met goede ideeën komen, dus mijn vraag is dan ook, kunnen jullie bij deze build helpen/tips geven?
Thnx!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, internet, photoshop (hobby), af en toe gamen (CIV, EU IV, Assasins Creed medium/high)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil tot ongeveer 400 gaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al monitor en randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mss een extra videokaart, maar verder denk ik alles te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil in de toekomst nog een videokaartje kunnen bijprikken (welke raden jullie aan?) en evt wat geheugen. Graag een stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee
N.a.v. diverse posts in dit forum + de Best Buy kom ik hierop uit:
Wat denken jullie, kan ik hiermee redelijk een game spelen die niet per se op ultra hoeft te staan, of moet ik dan echt een videokaart gaan gebruiken voor normale kwaliteit? M.a.w. hoe goed is de APU? En heb ik het juiste RAM gekozen?
Ik heb een nieuwe desktop nodig en wil deze zelf gaan bouwen, lijkt me leuke nieuwe hobby
Thnx!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, internet, photoshop (hobby), af en toe gamen (CIV, EU IV, Assasins Creed medium/high)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil tot ongeveer 400 gaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al monitor en randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mss een extra videokaart, maar verder denk ik alles te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil in de toekomst nog een videokaartje kunnen bijprikken (welke raden jullie aan?) en evt wat geheugen. Graag een stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee
N.a.v. diverse posts in dit forum + de Best Buy kom ik hierop uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-6600K Boxed | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 47,41 | € 47,41 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,80 | € 30,80 |
| 1 | Crucial BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 59,69 | € 59,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 386,26 | |
Wat denken jullie, kan ik hiermee redelijk een game spelen die niet per se op ultra hoeft te staan, of moet ik dan echt een videokaart gaan gebruiken voor normale kwaliteit? M.a.w. hoe goed is de APU? En heb ik het juiste RAM gekozen?