No one knows what TheTeek is
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Helaas kun je met adaway geen site onderscheid maken zoals wel met add block plus voor chrome wat als browser plugin fungeert op de desktop, adaway is een blocker voor het gehele android systeem, dus ook alle in app reclame.
Ik ga proberen adaway uit te schakelen en zal de resultaten hier posten-> damn... Dat was de oplossing...
Nou ja oplossing... Dan maar geen video's, het nadeel weegt niet op tegen het voordeel zoals irritante adds in veel (gratis) apps.
Dank aan u allen en excuus voor de verwarring...
[ Voor 31% gewijzigd door TheTeek op 26-07-2014 11:26 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Met adaway kan dat niet. Dat is geen browser plugin. Die blokt bekende add providers via dns voor het gehele os.
In mijn geval android.
Voorheen was dat overigens nooit een probleem, maar als ik nu met adaway op de ply knop druk gebeurd er niets.
Geen foutmelding ook.
Met adaway dus uit werkt het wel, begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen reclame op tweakers. Wel in apps.
[ Voor 39% gewijzigd door TheTeek op 26-07-2014 17:55 . Reden: typo ]
Never underestimate the power of stupid people in large groups