Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

embedded video werken niet meer in android chrome

Pagina: 1
Acties:

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-11 22:00
Video's in verschillende recente artikelen werken niet meer in chrome op android. Mogelijk werken ook oudere video's niet meer, dat heb ik niet getest.
Of dit komt door een update van chrome of door een aanpassing op de site weet ik niet. De ervaring speelt iig bij mij op zowel mijn mobiel een galaxy s4 als op mijn tablet, een lg gpad met mahdi rom.

No one knows what TheTeek is

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Bij mij werken alle video's gewoon nog met chrome for android op een nexus 5 met android 4.4.4 (versie 36)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 20:47

arnoudwokke

Redacteur
Bij mij werken ze ook. CM11 op Android 4.4.2/

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:19
Heb je een adblocker draaien?

• TheTeek
Hmmm. Het zou adaway kunnen zijn. Maar dat is niets meer dan een dns blocker. Ik heb beide devices geroot en op beiden staat een firewall en adaway.

Helaas kun je met adaway geen site onderscheid maken zoals wel met add block plus voor chrome wat als browser plugin fungeert op de desktop, adaway is een blocker voor het gehele android systeem, dus ook alle in app reclame.

Ik ga proberen adaway uit te schakelen en zal de resultaten hier posten-> damn... Dat was de oplossing...
Nou ja oplossing... Dan maar geen video's, het nadeel weegt niet op tegen het voordeel zoals irritante adds in veel (gratis) apps.

Dank aan u allen en excuus voor de verwarring...

[ Voor 31% gewijzigd door TheTeek op 26-07-2014 11:26 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je weet dat het niet toegestaan is op GoT om ads te blokkeren? ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• TheTeek
Haha op mn desktop pc staat tweakers in mn whitelist...

Met adaway kan dat niet. Dat is geen browser plugin. Die blokt bekende add providers via dns voor het gehele os.
In mijn geval android.

Voorheen was dat overigens nooit een probleem, maar als ik nu met adaway op de ply knop druk gebeurd er niets.
Geen foutmelding ook.

Met adaway dus uit werkt het wel, begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen reclame op tweakers. Wel in apps.

[ Voor 39% gewijzigd door TheTeek op 26-07-2014 17:55 . Reden: typo ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Deze kan verder naar het BFA archied (het was initieel eigenlijk al beter op zijn plaats geweest in Stoute BUgs). Houdt er idd wel rekening mee dat het tegen onze voorwaarden is om banners te blocken en hoewel we daar op dit moment niets actief mee doen, is dat geen garantie voor de toekomst. Maar zoals je gemerkt hebt, zijn er ook nu al passieve nadelen. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1