Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet werkt niet maar wel verbinding local en internet

Pagina: 1
Acties:

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb hier een pc van iemand anders, en die had het probleem dat haar internet niet werkte. Als ik naar netwerk centrum ging dan stond daar dat ik wel internet dus daar stond local en internet, het os is 'vista',

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd: Spyware er af halen via adware en heropgestart erna, cc cleaner gebruikt (gratis) en dan weer opgestart.

Als ik dus iets zoek in chrome of mozilla dan laad hij heel lang en daarna zegt hij dat hij niet kan verbinden met het internet. Ik heb dus op een wifi van hun en bij mij ethernet geprobeerd en het blijft hetzelfde.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
proxy, netwerkaartje al een keer verwijderd, opgestart in veilige modus? etc etc.

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
als ik via veilige modus opstart dan krijg ik dat service sens geen verbinding mee kan worden gemaakt.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:49
En als ik het zo hoor,kan je beter eigenlijk een herinstal doen,de installatie kan ook gewoon beschadigt zijn door malware ect.

je kan hier nog eens naar kijken

doorloop eens programma's, en zoek naar toolbars ect en andere zooi.

kijk bij netwerkinstellingen bij de adapter---> eigenschappen of de netwerkinstellingen allemaal op automatisch staan

Sch akel de viruscanner eens uit en kijk of het dan wel werkt

Draai ook eens malwarebytes, erg goed programma tegen malware ect

[ Voor 11% gewijzigd door freaky35 op 23-07-2014 22:37 ]

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 20:50
Scan met Hitman Pro, Super Antispyware en TDSS Killer om eventuele malware op het spoor te komen.