Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welk(e) NZB site/programma?

Pagina: 1
Acties:
  • 723 views

• victorhemmings
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-09-2022
Ik zoek een website of programma waar informatie op staat over wat er te vinden is over het usenet. Ik doel hiermee vooral op films van HD kwaliteit (BluRay bronmateriaal) met Nederlandse ondertitels en 5.1 surround. FTD bestaat natuurlijk niet meer. SpotLite werkt bij mij sinds kort niet meer en SpotNet vind ik zelf geen fijn programma, het wordt ook al lang niet meer doorontwikkeld.

Ik zoek het niet om losse films en ondertitels te downloaden, omdat deze vaak out of sync zijn. Als ik ze dan handmatig probeer te syncen met mijn mediastreamer krijg ik het bijna nooit goed. Ik denk dat dit ligt aan een verschil in de framerate o.i.d.

Ik heb al rondgekeken op de forums hier maar nog niet veel kunnen vinden.

Wie kan me verder helpen?

Uiteraard wil ik alleen films downloaden die ik al aangeschaft heb ;)

Alle tips zijn welkom!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10 14:35
Newsleecher kun je gebruiken om te zoeken binnen nieuwsgroepen. Het programma biedt een Supersearch functie waarmee je vrij uitgebreid kunt zoeken binnen nieuwsgroepen.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ben bang dat je ook niet veel gaat vinden. Crew is er nogal duidelijk in dat dat soort discussies hier niet gewenst zijn.
Je zou hier eens kunnen kijken : [Newznab] newznab community's - deel 1

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

victorhemmings schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:29:

Uiteraard wil ik alleen films downloaden die ik al aangeschaft heb ;)
Sure...

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.