Mijn vraag kan ik steeds niet terug vinden, dus weer een keer kan je via een mpeg kaart geen divx kijken of is het beter divx te kijken via een Geforce2 mx400 64mb tv-out te kopen om divx op je tv te kijken
Dan zoek je toch niet goed......
Mpegkaart -> DivX=NEE
MX -> DivX=JA
Mpegkaart -> DivX=NEE
MX -> DivX=JA
Verwijderd
maar een divx over een MX via tv-out op tv is niet iets om vrolijk van te worden....
een dvd via mpeg2-kaart op tv daarintegen is oogstrelend mooi!
dus wat je wilt
dus wat je wilt
Hmm, ik weet niet wat er bij jou mis is dan..Op maandag 11 juni 2001 15:03 schreef bwe het volgende:
maar een divx over een MX via tv-out op tv is niet iets om vrolijk van te worden....
dus wat je wilt
DivX -> TV, ziet er bij mij gewoon goed uit.
Trouwens je kunt geen appels en peren vergelijken he?
Verwijderd
mijn powercolor gts2 denk ik...
als ik die tv-out gebruik is het net of m'n tv naar de klote is, ziet er niet uit, mistig, vaag, grof, etc...
en via mijn h+ is het echt genieten!
als ik die tv-out gebruik is het net of m'n tv naar de klote is, ziet er niet uit, mistig, vaag, grof, etc...
en via mijn h+ is het echt genieten!
Maar wat kan ik nu beter kopen dan om divx en dvd tekijken op mijn tv, een mpeg kaart of een Geforce2 MX400 64mb TV-out
Verwijderd
Als ik op me GF2MX 32MB DVD of DivX kijk heb ik gewoon kei goed beeld.... alleen als ik op me tv ga internetten ofzo dan zijn de letters wat wazig...... ik heb een 70cm 50Hz tv, kan zijn als je een 100hz hebt dat de letters wel strak zijn maar dat durf ik je niet te zeggen
In andere woorden: koop die GF2MX want dan kun je zoal DVD als DivX kijken
In andere woorden: koop die GF2MX want dan kun je zoal DVD als DivX kijken
Verwijderd
nee, ik heb een 100 hz breedbeeld..
het wordt alleen maar slechter, maar dan ben ik ook een zeikerd kwa beeldkwaliteit!
OF ik heb mooi strak helder beeld of lama...
het wordt alleen maar slechter, maar dan ben ik ook een zeikerd kwa beeldkwaliteit!
OF ik heb mooi strak helder beeld of lama...
Neem een Matrox G450 DH.
Dan heb je echt een perfect beeld via de TV-out.
En kost niet zoveel.....
Dan heb je echt een perfect beeld via de TV-out.
En kost niet zoveel.....
Pagina: 1