Windows 7 64-bit groene balken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOssewaarde
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 22:01
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem met windows 7. Al een lange tijd had ik problemen met opstarten, er stond zoiets van: fout bij configureren windows updates. Na dit proces startte windows ongeveer 4-5 keer opnieuw op zonder resultaat na de vijfde keer deed windows het wel weer normaal. Sinds vandaag heb ik er een nieuw probleem bij. Bij het opstarten komen er groene balken over mijn scherm en kleine grijze puntjes. Mijn computer is door mij samengesteld bij azerty met de vlgende onderdelen: cpu: a10-6800k, moederbord Asrock, gpu: hd7870, ram: corsair vengeance 8gb 1600mhz en een WD blue harde schijf. De pc gaat nu ook niet meer naar het bureaublad en dit begon allemaal toen ik battlefield 4 aan het spelen was. Er kwamen gelijk groene balken op het scherm en toen ging de pc uit. Ook wordt de laadbalk van windows vista weergegeven als ik hem opstart.

hier twee foto's pic.twitter.com/Z3kQYgYRHj

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft en mij verder kan helpen. Alvast bedankt,
Niels Ossewaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 14:43

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dit lijkt mij een probleem met de videokaart, probeer eens zonder videokaart op te starten met de aansluing op het moederbord als beelduitgang.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens:

Je bios te resetten.
Een andere kabel naar je monitor
Een andere monitor
Zoals BGB4rn aangaf de poort op je mobo zelf te gebruiken.

Als je bovenstaande stappen doorloopt merk je vanzelf waar het probleem in zit, en wat je daaraan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Lijkt mij een defecte videokaart.
Bel met azerty lijkt me beste optie.

[ Voor 36% gewijzigd door MrMonkE op 24-07-2014 10:18 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOssewaarde
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 22:01
Dankjulliewel! ik heb dit gedaan en hij doet het nu wel maar zonder videokaart helaas. Ik heb gelukkig nog garantie dus kan ik hem ruilen. Dankjulliewel! Ik heb nog een vraag bij het opstarten geeft hij ook soms aan: fout bij configureren windows-updates. Wat kan ik hier aan doen, ik heb op de microsoft site gekeken en heb geprobeerd wat er staat maar schiet er niks mee op, wie heeft een idee?

[ Voor 44% gewijzigd door NielsOssewaarde op 24-07-2014 17:06 . Reden: Ik wilde nog wat bijvoegen ]