Titel klinkt wat raar, maar ik zoek de juiste woorden.
Ik heb hier een 7tal exact dezelfde computers omgezet naar SSD.
Ik heb bij een computer windows en aanvullende programma's geinstalleert.
Daarna alle windows updates gedraait etc..
Kortom helemaal klaar gemaakt.
We werken in de cloud en dienen ons aan te melden via internet.
Ik heb in de map opstarten daarom interexplorer gezet met als pagina ons login scherm.
Werkt perfect, computer aan, IE springt tevoorschijn met login scherm.
Mooi, deze SSD gecloned naar de andere SSD's klaar 7 computers van SSD voorzien.
En dan komt het, er is één computer die niet de startpagina laat zien, maar een foutmelding geeft dat er geen internet verbinding is. Als je vervolgens op refresh klikt wordt de startpagina wel geladen.
Het lijkt erop dat deze pas een netwerk verbinding maakt als windows al is opgestart.
Hoe zou dit kunnen en wat kan ik eraan doen?
Of via een omweg, kan IE, welk automatisch opstart ook even 5 seconden later laten opstarten?
Ik heb hier een 7tal exact dezelfde computers omgezet naar SSD.
Ik heb bij een computer windows en aanvullende programma's geinstalleert.
Daarna alle windows updates gedraait etc..
Kortom helemaal klaar gemaakt.
We werken in de cloud en dienen ons aan te melden via internet.
Ik heb in de map opstarten daarom interexplorer gezet met als pagina ons login scherm.
Werkt perfect, computer aan, IE springt tevoorschijn met login scherm.
Mooi, deze SSD gecloned naar de andere SSD's klaar 7 computers van SSD voorzien.
En dan komt het, er is één computer die niet de startpagina laat zien, maar een foutmelding geeft dat er geen internet verbinding is. Als je vervolgens op refresh klikt wordt de startpagina wel geladen.
Het lijkt erop dat deze pas een netwerk verbinding maakt als windows al is opgestart.
Hoe zou dit kunnen en wat kan ik eraan doen?
Of via een omweg, kan IE, welk automatisch opstart ook even 5 seconden later laten opstarten?