Hallo Tweakers,
Mijn moeder vroeg mij om te zoeken voor 2 laptops. 2 Dezelfde laptops voor mijn broertjes.
Het mag niet te duur zijn. (maximaal 300 euro)
-Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen (Niet te zwaar geen BF4) , Bijvoorbeeld call of duty Black ops op 40/60 FPS
-Wat mag je laptop gaan kosten?
300 euro Maximaal.
-Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee hij is gewoon voor thuis maar aangezien mijn ouders gescheiden zijn moet hij wel van het ene huis naar het andere huis mee genomen worden (Dat is de reden dat ik geen desktop samenstel voor ze.)
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur.
Mijn eigen gedachte gaat uit naar zoiets als dit:
pricewatch: Acer Aspire E1-510-28202G32Dnkk
Maar kunnen mn broertjes nou gamen met dit ding , en kan Intel HD Graphics uberhaupt wel iets van gaming aan? ( Slechte ervaringen van mensen gehoord.)
Alvast bedankt.
Mijn moeder vroeg mij om te zoeken voor 2 laptops. 2 Dezelfde laptops voor mijn broertjes.
Het mag niet te duur zijn. (maximaal 300 euro)
-Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen (Niet te zwaar geen BF4) , Bijvoorbeeld call of duty Black ops op 40/60 FPS
-Wat mag je laptop gaan kosten?
300 euro Maximaal.
-Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee hij is gewoon voor thuis maar aangezien mijn ouders gescheiden zijn moet hij wel van het ene huis naar het andere huis mee genomen worden (Dat is de reden dat ik geen desktop samenstel voor ze.)
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur.
Mijn eigen gedachte gaat uit naar zoiets als dit:
pricewatch: Acer Aspire E1-510-28202G32Dnkk
Maar kunnen mn broertjes nou gamen met dit ding , en kan Intel HD Graphics uberhaupt wel iets van gaming aan? ( Slechte ervaringen van mensen gehoord.)
Alvast bedankt.