Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blizzard geeft eerste deel Curse of Naxxramas vrij

Pagina: 1
Acties:

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
er staat in het artikel dat naxxramas een dungeon is terwijl het eigenlijk een raid is.
tevens is het handig om te vermelden dat je de delen ook met ingame gold kan unlocken.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Betalen met goud heb ik toegevoegd.

De term dungeon heb ik laten staan. Als ik http://www.wowwiki.com/Naxxramas moet geloven (ik haal er maar even een objectieve buitenstaander bij) dan is Naxxramas een raid dungeon. Dus lijkt me dat zowel de term raid als dungeon gebruikt kan worden in dit geval.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-11 12:41
Ik kan me voorstellen dat de eerste alinea niet helemaal lekker leest voor mensen die niet heel bekend zijn met de game. Er worden best wat lange titels gebruikt wat het stuk niet verduidelijkt. Misschien is het een idee om het aan te passen naar:

"Blizzard heeft het eerste deel van de uitbreiding voor Hearthstone: Heroes of Warcraft uitgebracht. Curse of Naxxramas, zoals de uitbreiding genoemd is bestaat uit vijf delen. Het eerste deel, "The Arachnid Quarter" genaamd, is tijdelijk gratis te downloaden."

Verder las ik hier dat de eerste vleugel een maand lang gratis te downloaden is. Als je dit kunt bevestigen kun je dat eventueel nog toevoegen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul Hulsebosch schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:03:
Betalen met goud heb ik toegevoegd.

De term dungeon heb ik laten staan. Als ik http://www.wowwiki.com/Naxxramas moet geloven (ik haal er maar even een objectieve buitenstaander bij) dan is Naxxramas een raid dungeon. Dus lijkt me dat zowel de term raid als dungeon gebruikt kan worden in dit geval.
Als ex-speler van WoW kan ik dat bevestigen. Spelers hebben "raid(ing) dungeon" afgekort tot raid omdat het makkelijker praten is, maar het is gewoon een dungeon met net andere regels. En aangezien dungeon door niet-spelers ook nog wel begrepen wordt en raid mogelijk niet lijkt de keus voor dat woord me duidelijk. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.