Toon posts:

tjeezz wat is dat geheugen tegenwoordig goedkoop..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/pricewatch/9946
Jammer dat al mijn bankjes al vol zijn.
Zijn ze aan het dumpen ofzo?

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Lekker heh :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Inderdaad en het blijft waarschijnlijk tot de kerst zakken. En dan gaan de meeste over op ander ram (denk ik)

Verwijderd

ja er is grote paniek bij de fabrikanten want het raakt bijna over de datum ;)

maar serieus: ze hebben teveel voorraad, lees ook eens op tweakers.net daar staat zat.

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

owwww het is zo lekker, zodra ik thuisben gaat er nog eens 256 extra bij. Toen ik 256 uitbreide had ik al zoiets veel goedkoper wordt het niet. Dat is iets wat ik voortaan ook niet meer zeg :)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Ik vind het zo jammer om al mijn banken vol te gooien en aan het eind van dit jaar op iets totaal anders over te stappen. Wat moet ik dan met die 1GB PC133? En dat te bedenken dat ik vorig jaar een 128MB DIMM voor 400 piek heb gekocht :(

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Vinkie, vind je het niet een beeetje zonde van je geld om er NOG eens 256 boven op te doen als je daar zo weinig van merkt?

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 22:50
zal het nog goedkoper worden???
ik heb net bij www.europc.nl nog is 256mb bestelt voor 129 piek. veel goedkoper word het toch nie??? want anders word ik gek denk :)

• Lambert
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wil op inet 512Mb 133Mhz SDRAM geheugen kopen maar als ik dan kijk 't goedkoopste is 225 en de op 1 na goedkoopste is dan 2x zo duur, is er dan iets met wat met dar goedkooste geheugen. Bijv erg traag, snel kapot, slecht te overclocken.
Pagina: 1