Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft: Windows en Windows Phone worden één ....

Pagina: 1
Acties:

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Redactie,

betreft: nieuws: Microsoft: Windows en Windows Phone worden één besturingssysteem

Normaal ben ik niet zo'n azijnpisser, maar ik vraag me af wat de bronnen zijn van dit artikel. Misschien mis ik iets, of is het artikel wat vergeten te melden, maar deze informatie bevat weinig nieuwswaarde in zijn huidige vorm. De enige (geschreven) bronnen die gegeven worden in het artikel, gaan over een ander onderwerp.

Dit is informatie die Microsoft vorig jaar in September (meen ik), heeft gepresenteerd op de Microsoft TechDays. Hier hebben ze zelfs een demonstratie gegeven over deze materie, en zelfs de nieuwe tools gepresenteerd waarmee het makkelijk te realiseren is.

Toevallig heb ik gister een reactie geplaatstop een ander artikel waarin ik ongeveer hetzelfde benoem.

- Pryth

[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 23-07-2014 09:32 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik denk dat de plannen die nu bij de presentatie naar buiten gekomen zijn een stapje verder gaan dan wat jij bedoeld. Ja, er zijn nu al tools om 1 app op zowel pc/tablet/telefoon (en straks X1) te laten draaien. De plannen die MS imho heeft is dat het onderliggende OS ook daadwerkelijk 1 en hetzelfde word. Dat is voor 'ons buitenstaanderd' wellicht niet zo'n heeeel groot verschil, maar voor MS absoluut wel.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Duidelijk, maar de bron naar de vermeende plannen zou ik dan graag toegevoegd zien aan het artikel. De door Microsoft gepubliceerde jaarcijfers kwartaalcijfers van FY14Q3 reppen namelijk geen woord over deze toevoeging.

[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 23-07-2014 09:57 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik heb de bron toegevoegd, for everyone to read :) (en ja, Nadella zegt het inderdaad)