Preview gebruikersreview zichtbaar op uitnodiging voor ander

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het leek mij wel een interessante toevoeging om de preview van een gebruikersreview ook te kunnen laten zien aan anderen met een GoT-account op basis van uitnodiging, zodat je al een eerste ronde van feedback kan verwerken voor je een review online zet.

Dus bijvoorbeeld ik schrijf een review, maar die staat nog in de previewmodus, maar ik zou graag persoon X met een GoT-account de review willen laten lezen voor ik hem online zet, dat ik hem daar dan voor kan uitnodigen op basis van accountnummer of nickname.

Die ander kan een mede-Tweaker zijn die ook verstand heeft van het onderwerp (of gewoon een goede reviewer is), familie, vrienden, collega's, etc. Maar bijvoorbeeld ook een productmanager van het merk dat het product beschikbaar heeft gesteld voor reviewen. Die vinden het vaak fijn om de review te kunnen zien voor deze online gaat, maar dat kan nu alleen als je naast een Tweakers versie ook een versie maakt in bijvoorbeeld Word. Wat erg irritant is, aangezien de UBB-code daar natuurlijk niet in werkt, dus dan kan je alle opmaak opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Zou het graag zien, maar heb mijn twijfels of hier tijd in zal worden gestoken. Mocht het mogelijk zijn dan heel graag :D