Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

switchen frequentie's ASUS rt ac66u

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

gisteren hebben wij thuis een nieuwe router aangeschaft en hij werkt echt geweldig! super snel en veel beter dan onze vorige router! lekker snel enzo! het gaat om de router: ASUS rt ac66u

deze router heeft de mogelijkheid om op een 2.4GHZ frequentie te zitten en een 5GHZ! nu zitten wij met zijn allen thuis op die 2.4GHZ frequentie! maar mijn broertje en ik zitten eigenlijk veel liever op die 5GHZ frequentie met als rede: die is veel beter geschikt om op te gamen en om onze minecraft server op te runnen!

maar nu alleen mijn vraag hoe switch ik in die frequentie's! als ik inlog op de router staat er ook dat al ons data verkeer zich afspeelt op de 2.4 en niks op de 5!

ik heb de 2.4 ingesteld met ssid: pietje en de 5 met ssid: pietje 5. maar als ik ga naar netwerken (om te verbinden met een wifi netwerk) staat er alleen pietje bij en niet pietje 5!

en als ik switch is het wel de bedoeling dat de rest van het huis wel in die 2.4 frequentie zitten! voor hun is dat prima! beetje mailen, beetje internetten!

hopelijk kan iemand me helpen! alvast bedankt :D

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-11 18:20

Plato112

Da is toch nie normaal!

Heeft je netwerkkaart wel ondersteuning voor 5GHz?

Speed limits are like herpes.