Beste Tweakers
Mijn pc word vooral gebruikt voor gamen, De laatste tijd heb ik steeds vaker last van FPS drops. Ik weet zelf alleen niet zo goed waar dit door komt. Ik vermoed door het verouderen van mijn GPU of mijn CPU.
Ik wil graag alle games op max kunnen draaien zonder gezeur
Games die door mij en mijn broertje op deze computer gespeeld worden:
- Arma3
- DayZ standalone
- Minecraft
- ETC.
Dit is op het moment mijn pc, Deze heb ik ongeveer 2 jaar geleden zelf in elkaar geknutseld
Kast: Corsair Carbide 500R
HDD: Seagate barracuda 2TB
SSD: Samsung 830 series 128GB
CPU: AMD FX-8150
CPU Cooler: Corsair H100
MOBO: ASROCK 970 Extreme 4
RAM: Corsair vengeance (8GB)
GPU:Gigabyte radeon hd 7950 WindForce 3 2GB
Ook heb ik twee 24" Acer Beeldschermen
Ik heb een budget van rond de €600 dus als er meerdere dingen vervangen moeten worden is dit geen probleem.
Als het op mijn CPU aankomt zou ik graag een intel CPU willen, Ik zie steeds meer positieve verhalen over hoe Intel CPU's die van AMD overrompelen. Dit houd dus in dat ik dan ook mijn moederbordje moet vervangen
GPU maakt mij niet zoveel uit, Zoals je hierboven al ziet gebruik ik 2 monitoren. Deze wil ik graag in gebruik houden.
Als jullie voor de rest nog suggesties hebben voor mijn pc hoor ik die ook graag
Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven, Als jullie nog vragen hebben laat het dan vooral nog even weten!
Alvast bedankt,
Diddyd0nut
Mijn pc word vooral gebruikt voor gamen, De laatste tijd heb ik steeds vaker last van FPS drops. Ik weet zelf alleen niet zo goed waar dit door komt. Ik vermoed door het verouderen van mijn GPU of mijn CPU.
Ik wil graag alle games op max kunnen draaien zonder gezeur
Games die door mij en mijn broertje op deze computer gespeeld worden:
- Arma3
- DayZ standalone
- Minecraft
- ETC.
Dit is op het moment mijn pc, Deze heb ik ongeveer 2 jaar geleden zelf in elkaar geknutseld
Kast: Corsair Carbide 500R
HDD: Seagate barracuda 2TB
SSD: Samsung 830 series 128GB
CPU: AMD FX-8150
CPU Cooler: Corsair H100
MOBO: ASROCK 970 Extreme 4
RAM: Corsair vengeance (8GB)
GPU:Gigabyte radeon hd 7950 WindForce 3 2GB
Ook heb ik twee 24" Acer Beeldschermen
Ik heb een budget van rond de €600 dus als er meerdere dingen vervangen moeten worden is dit geen probleem.
Als het op mijn CPU aankomt zou ik graag een intel CPU willen, Ik zie steeds meer positieve verhalen over hoe Intel CPU's die van AMD overrompelen. Dit houd dus in dat ik dan ook mijn moederbordje moet vervangen
GPU maakt mij niet zoveel uit, Zoals je hierboven al ziet gebruik ik 2 monitoren. Deze wil ik graag in gebruik houden.
Als jullie voor de rest nog suggesties hebben voor mijn pc hoor ik die ook graag
Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven, Als jullie nog vragen hebben laat het dan vooral nog even weten!
Alvast bedankt,
Diddyd0nut