Nadat mijn telefoon afgelopen nacht leeg was gelopen wil mijn drie jaar oude 4S sinds vandaag niet meer opladen, tenminste als je de connector aansluit laadt hij ongeveer op tot maximaal 8% (aangegeven)
Als je de connector aansluit dan wordt dit niet bevestigd door de telefoon, er wordt geen laad-icoon getoond en de telefoon trilt ook niet bij het aansluiten.
Echter als je de telefoon laat uitvallen en hem dan een tijdje aan de stroom laat liggen dan laadt 'ie toch weer genoeg op om op te starten. Zo gaat het dus al de hele dag.
Ik heb geprobeerd de telefoon te resetten, maar dit helpt niet. iTunes wil de telefoon niet meer herkennen en ook een poging om een recognize te forcen hielp niet.
Hierdoor kan ik geen restore doen.
Er is verder niks bijzonders gebeurd in de tussentijd met de telefoon.
Is de batterij nu FUBAR, of ligt het aan iets anders?
Als je de connector aansluit dan wordt dit niet bevestigd door de telefoon, er wordt geen laad-icoon getoond en de telefoon trilt ook niet bij het aansluiten.
Echter als je de telefoon laat uitvallen en hem dan een tijdje aan de stroom laat liggen dan laadt 'ie toch weer genoeg op om op te starten. Zo gaat het dus al de hele dag.
Ik heb geprobeerd de telefoon te resetten, maar dit helpt niet. iTunes wil de telefoon niet meer herkennen en ook een poging om een recognize te forcen hielp niet.
Hierdoor kan ik geen restore doen.
Er is verder niks bijzonders gebeurd in de tussentijd met de telefoon.
Is de batterij nu FUBAR, of ligt het aan iets anders?