Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 4 jaar geleden de samsung le26c450e1w tv aangeschaft. Tot enkele maanden geleden nergens problemen mee gehad. Tot dat de tv onder het kijken van programma's opeens een gepixeld beeld begon te geven waarna hij een soort piep toon gaf en zichzelf uit en weer aan schakelde. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice van samsung. Maar daar is nooit een echte oplossing uit gekomen. Behalve dat ik de tv terug zou moeten zetten naar de fabrieksinstellingen, maar dit heeft niet mogen helpen.
Er zit telkens een aantal weken tussen dat de tv een gepixeld beeld geeft en de rare piep toon. Naar mijn idee gebeurt het steeds als het heel warm is (tv staat op zolder). Zou het aan de warmte kunnen liggen of is het toch eerder een probleem van het moederbord van de tv?

Verwijderd

Zit er een fan in en zoja hoor je deze als het stil is?
Gebeurd dit nadat hij lang aan staat of ook kort?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 19:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zit geen fan in.
De keren dat het gebeurde stond de tv toch al geruime tijd aan. Hierna schakelde de tv zichzelf uit en dan weer aan waarna het zich steeds sneller herhaalde. Als ik de tv dan een paar uur uit liet staan was er niets meer aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/24gngua.jpg
Dit beeld is het gepixeld beeld waar ik het over heb.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 21:19 ]