Mensen, ik snap er geen hol van, en hoewel het vrij random gebeurt lijkt het erop of ik toch iets van een patroon heb weten te ontdekken. Mijn laptop valt af en toe uit, pretty spontanious. Vandaag maakt ie het echter wel erg bont, hij wil eigenlijk niet aanblijven, en is 3 keer uitgevallen toen ik mijn laptop iets verplaatste, en dat is echt alleen maar schuiven zodat ie wat ergonomischer staat.
Nadat ie 3 keer is uitgevallen kreeg ik 'm in eerste instantie niet meer aan, de power-indicator onder de aan/uit knop brandde een seconde of 3 en ging daarna weer uit. Uiteindelijk kreeg ik 'm toch aan, en sindsdien issie errug kwetsbaar. Als ik zachtjes met mijn vinger op de laptop tik valt hij uit. Hij viel de laatste maanden wel vaker uit, maar nu is het apparaat eigenlijk gewoon niet bruikbaar.
Geen idee wat dit kan zijn, can you guys help me out here?
Nadat ie 3 keer is uitgevallen kreeg ik 'm in eerste instantie niet meer aan, de power-indicator onder de aan/uit knop brandde een seconde of 3 en ging daarna weer uit. Uiteindelijk kreeg ik 'm toch aan, en sindsdien issie errug kwetsbaar. Als ik zachtjes met mijn vinger op de laptop tik valt hij uit. Hij viel de laatste maanden wel vaker uit, maar nu is het apparaat eigenlijk gewoon niet bruikbaar.
Geen idee wat dit kan zijn, can you guys help me out here?