Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-11 23:14
Ik ben opzoek naar nieuwe laptop, mijn huidige (Acer Travelmate) gaat het na 7 jaar begeven, maar na zoveel jaar mag dit ook wel.

Merk maakt mij niet zoveel uit.

Mijn budget is ca 700 a 800 euro.

Wat ik ermee doe
Internetten, rarren en parren (nieuwsgroepen), en soms wat video bewerken

Wat ik graag wil
- Quadcore, dan ben ik klaar voor de toekomst
- geheugen maakt niet veel uit is makkelijk uit te bereiden
- 2 mogelijkheden voor een harddisk zodat ik van ssd kan booten en bestanden kan opslaan op
op een normale harddisk
- mogelijkheid om mijn huidige Intel(R) Dual Band Wireless-AC 7260 wifi kaart te hergebruiken

Nu lees ik ook veel over Msata, maar ik vind het nogal een behoorlijke weg die je steeds moet afleggen of een laptop dit ondersteund of dat er een mogelijkheid is om 2 harddisks er in te kunnen stoppen.
Iemand een tip voor een website waar je dit zo kan zien ?

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-11 15:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

Voor de toekomst ga je geen quadcore nodig hebben en ben je beter uit met een snelle dual core. Veel 17 inch modellen hebben plek voor 2 harddisks en je kan natuurlijk ook de dvd vervangen voor een bay met harddisk.

Via de pricewatch kan je filteren op msata en 2e harddisk bay

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-11 23:14
Bedankt voor je antwoord, een hdd bay is geen optie, heb ik momenteel al in mijn huidige laptop maar ik moet hem te vaak uit wisselen voor cd dvd brander. Ik ga speuren via de pricewatch,

• -Sybren
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-06-2024
Hier een handige website waarop je kunt zien of een laptop mSata SSD compatible is : http://www.mydigitaldisco...d-compatability-list.html

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
De Acer V5 voldoet aan je eisen.
Check maar eens in oudere posts beetje naar beneden.
Heeft een mSata slot en verder zit je op 800 euro en krijg je een knappe pc.