Hallo,
Ik heb even een tijdje zitten sparen en heb nu eindelijk genoeg voor een goeie pc. Hebben een beetje research gedaan en kwam tot de conclusie dat je beter zelf een systeem in elkaar kan zetten dan een complete desktop in de winkel te halen. Aangezien ik er niet zo heel veel verstand van heb vraag ik jullie te hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, maar natuurlijk ook browsen en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 650 euro, paar euro's erboven is niet erg!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De kast en alles daarbinnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil sowieso een intel processor en dat past ook wel bij mijn budget. Lees dat veel mensen intel beter vinden en heb er zelf ook meer vertrouwen in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snap best dat hij wat geluid gaat maken, maar moet wel te verdragen zijn
Ga je overklokken?
Ik ga hem niet overklokken.
Zoals je ziet zit ik 25 euro boven het budget. Meer kan ik er ook niet op het moment aan kwijt. Ik heb bewust er geen ssd in zitten want daar heb ik op het moment geen geld voor en vind het geen must. Maar ik ga hem sowieso nog kopen, waarschijnlijk een maand of 2 later.
Heb nog even een vraag over de voeding. Lees vaak dat een betrouwbare voeding essentieel is dus is het door mijn gekozen voeding goed of raden jullie een andere aan?
Graag hoor ik het als er iets fout is hieraan of er domme onderdelen in zitten die beter kunnen.
Alvast bedankt!
Ik heb even een tijdje zitten sparen en heb nu eindelijk genoeg voor een goeie pc. Hebben een beetje research gedaan en kwam tot de conclusie dat je beter zelf een systeem in elkaar kan zetten dan een complete desktop in de winkel te halen. Aangezien ik er niet zo heel veel verstand van heb vraag ik jullie te hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, maar natuurlijk ook browsen en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 650 euro, paar euro's erboven is niet erg!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De kast en alles daarbinnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil sowieso een intel processor en dat past ook wel bij mijn budget. Lees dat veel mensen intel beter vinden en heb er zelf ook meer vertrouwen in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snap best dat hij wat geluid gaat maken, maar moet wel te verdragen zijn
Ga je overklokken?
Ik ga hem niet overklokken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,94 | € 66,94 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 168,05 | € 168,05 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 29,80 | € 29,80 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,16 | € 64,16 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,75 | € 12,75 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 49,05 | € 49,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 675,15 | |
Zoals je ziet zit ik 25 euro boven het budget. Meer kan ik er ook niet op het moment aan kwijt. Ik heb bewust er geen ssd in zitten want daar heb ik op het moment geen geld voor en vind het geen must. Maar ik ga hem sowieso nog kopen, waarschijnlijk een maand of 2 later.
Heb nog even een vraag over de voeding. Lees vaak dat een betrouwbare voeding essentieel is dus is het door mijn gekozen voeding goed of raden jullie een andere aan?
Graag hoor ik het als er iets fout is hieraan of er domme onderdelen in zitten die beter kunnen.
Alvast bedankt!