Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Op zoek naar headset met makkelijk vervangbare kabel

Pagina: 1
Acties:

• sharkwouter
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hallo tweakers. De kabel van mijn headset(Creative Fatal1ty Gaming Headset, niet echt geweldig maar de prijs was goed) is sinds een paar dagen niet goed meer en ik wil dus graag een andere kopen. Misschien kunnen jullie mij helpen, want het lijkt wel of ik iets zoek dat niet bestaat.

Ik zoek een?
Over-ear headset voor gamen met afneembare kabel, dan als de kabel overlijdt kan ik gewoon een nieuwe kabel kopen zonder soldeerwerk. Ik daag mijn headset soms voor 4 uur achter elkaar, dus comfort is ook belangrijk. Ook zweet ik met de headset die ik nu gebruik de oren van mijn hoofd als het warm is, het zou mooi zijn als dat anders kan.

Wat is je budget?
Rond de 70 euro, minder mag ook.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen(vooral Dota 2 en fps games), luisteren naar trance/dub en skype/mumble/teamspeak.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb aardig wat rondgezocht en het dichtste in de buurt bij wat ik zoek komen de Thrustmaster Y-250C en de Antlion ModMic 4.0 met een paar headphones voor zover ik weet. De ModMic is een microfoontje die je aan je headphones kan plakken zodat je deze als headset kan gebruiken, maar die blijk niet in Nederland verkocht te worden en ik heb niks vergelijkbaars kunnen vinden. De Thrustmaster headset heeft toch een flink stuk kabel dat niet te vervangen is zonder soldeerwerk.

Welke vragen heb je hier nog over?
Dat was hem, ik hoop dat jullie er meer van weten. Alvast bedankt voor de reacties.

[ Voor 4% gewijzigd door sharkwouter op 22-07-2014 14:05 ]