Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Skypecap / IM capture for Skype

Pagina: 1
Acties:

• eynickey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:19
Hey,

Iemand bekend met het programma IM caputure for Skype (voormalig Skypecap)? Ik heb hier belangrijke gesprekken mee opgenomen, maar alleen de eerste minuten zijn om te zetten naar mp3. Om het gehele gesprek om te zetten is een licentie nodig, wat ik overigens logisch vind en geen problemen mee heb.

Ik heb het programma daarom aangeschaft maar kreeg geen licentiecode. Ik heb via verschillende wegen contact gezocht, maar heb geen enkele reactie van de organisatie zelf. Wel heb ik het geld teruggekregen via het bedrijf dat de betalingen verwerkt, maar daarmee is mijn probleem nog niet opglost.

Binnen het programma kun je de gesprekken ook niet beluisteren, anders zou je het outputgeluid nog 'af kunnen tappen'. Is er iemand die hierin wat voor mij kan betekenen?

Nick.

Verwijderd

Kijk eens of hier iets tussen staat wat je kan gebruiken:

http://thenextweb.com/app...ys-to-record-skype-calls/

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Je zou ook het bestand door mediainfo kunnen halen om te kijken of het niet gewoon een video bestand is met een exotische codec of een andere extensie.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• eynickey
Bedankt voor jullie reacties.

@sw1ss123: Bedankt voor de tip. Ik moet natuurlijk nog de al opgenomen 6 gesprekken omzetten, maar dit lijken me goede alternatieven voor de nog te voeren gesprekken.

@DeTeraarist: Daar had ik nog niet aan gedacht, top. Zojuist gekeken. Geeft als type: "PCM". Vanavond ga ik thuis even uitzoeken of en hoe ik die kan afspelen en omzetten.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Als mediainfo er informatie uit kan halen, dan denk ik dat je met FFmpeg een heel eind kan komen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• eynickey
FFmpeg lukt me niet helemaal. Werkt alleen via cmd toch? Ben ik niet zo handig in.

Maarrrr... na wat googlen op PCM zag ik dat .WAV (op basis van) een PCM codec is. De bestandsextensie heb ik nu gewijzigd in .WAV en voilá, ik kan ze gewoon beluisteren. Happy me!

Hartstikke bedankt voor je hulp. Na weken puzzelen eindelijk een oplossing.
Pagina: 1