Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firmware Zywall USG 50

Pagina: 1
Acties:

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 09:29
Hallo,

Wij gebruiken Zywall 50 firewalls, van Zyxel. Onze huidige firmware versie is 2.21 (BDS 4). Online staat de versie 3.30 (BDS.5)CO.

Weet iemand of ik deze versie direct over de 2.21 kan installeren, of dat ik in stappen moet? Zo ja, waar vind ik eerdere firmware versie's van de USG 50? Want op de zyxel site kan ik alleen de laatste (3.30 dus) vinden.

Thanks!

Verwijderd

Hallo mister9,

Ik heb hier vandaag naar gekeken, mijn USG50 is op dit moment op de ee-na-laatste versie dus hij kan gewoon worden geupdatet. Kijk in jou geval even bij de update notes in van versie 3.30.

Je kan de firmware en de update-notes (+oudere versies) downloaden van ftp://ftp.zyxel.com/ZyWALL_USG_50/

Mocht je nog hulp nodig hebben kan je altijd een reactie plaatsen :)

Groeten!
Bram

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:35
Ik zal altijd voor de zekerheid wel van de laatste versie van 2.xx flashen voordat je er 1 pakt uit de 3.xx.

Wij gebruiken voornamelijk zyxel apparatuur en op deze manier nog nooit problemen gehad.

Die ftp link hierboven is altijd redelijk gevuld, komt wel eens voor dat bepaalde modellen of firmware er niet op staat, dan kan je hier nog terecht:

ftp.zyxel.dk

Edit: Zie nu pas dat het een kickje van 3 jaar oud is..

[ Voor 7% gewijzigd door co2301 op 29-10-2017 01:25 ]