Toon posts:

HDD maakt raar geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2020 20:05 ]

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:20
Tip: Misschien moet je niet tegen je pc aanslaan!?
Dat is geen raar geluid.. dat is de header van de hardeschijf die zich hersteld.

*sowieso

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:29

TommieW

Numa numa.

Ik hoor alleen iemand die tegen de kast van z'n PC aan het meppen is.

Trouwens, iedereen hier wil hulp hebben. "Urgent" voor je titel neerzetten roept alleen maar irritatie op.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-01 11:08

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Doe SMART checks op je HDD en als je het niet vertrouwt: Zorg dat je dat op andere media is opgeslagen voor het te laat is.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:45

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:Armotunes, aller eerst topic titels met kreten als URGENT, HELP en een overdaad aan uitroeptekens is niet echt gewenst hier op GoT. Daarnaast is van jouw topicstart totaal niets te maken. Het is een hoop bij elkaar geschraapte woorden wat door moet gaan voor enkele zinnen.

Het vriendelijke verzoek jouw topicstart eens te editen en er een goed samenhangend verhaal van te maken, met wat jij nu precies wilt weten, maar ook wat je reeds zelf hebt ondernomen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:20
_Dune_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:36:
[modbreak]Armotunes, aller eerst topic titels met kreten als URGENT, HELP en een overdaad aan uitroeptekens is niet echt gewenst hier op GoT. Daarnaast is van jouw topicstart totaal niets te maken. Het is een hoop bij elkaar geschraapte woorden wat door moet gaan voor enkele zinnen.

Het vriendelijke verzoek jouw topicstart eens te editen en er een goed samenhangend verhaal van te maken, met wat jij nu precies wilt weten, maar ook wat je reeds zelf hebt ondernomen. [/modbreak]
Sorry maar jouw reactie vind ik ook niet echt chique. Het eerste deel inzake de titel (met Urgent) kan ik begrijpen. Maar niet iedereen is even goed in de beheersing van de nederlandse taal, grammatica en of stijl. Ik wil niet zeggen dat dit bij de OP ook zo is maar er zijn genoeg mensen die, al proberen ze het nog zo goed, niet kunnen omschrijven wat ze precies willen zeggen.
Het feit dat er al drie reacties zijn die hulp proberen te bieden betekent in mijn ogen dat er, al is de start nog zo karig, voldoende van te maken is.

Nogmaals, ik begrijp volkomen dat je iets zegt het title gebruik.. maar iemand zo afmaken op zijn taal beheersing, dat kan echt niet.

*sowieso

Pagina: 1