Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en de andere standaard dingen zoals browsen en video kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals ik het nu heb samengesteld is hij 820 euro, maar het zou prettig zijn als hij wat goedkoper kan worden zonder echt aan de prestaties te gaan knoeien
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Een philips gioco monitor en een cm storm sirus
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Energieverbruik maakt niet uit(ik woon namelijk bij mijn ouders
) Hij moet wel enigszins zacht zijn en grootte is ook niet erg.
Dit is wat ik nu heb samengesteld en ik vroeg me af of jullie wat kunnen veranderen, waardoor de prijs aantrekkelijker word, ik wil wel graag een window in mijn behuizing. Ik zou dit graag onder de 750 euro willen hebben. En ik vroeg me ook af of ik veel snelheid verschil ga zien tussen een intel 4460, 4590 of een AMD Athlon II X4 760K of een AMD FX-6300 Black Edition
Alvast bedankt
gamen en de andere standaard dingen zoals browsen en video kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals ik het nu heb samengesteld is hij 820 euro, maar het zou prettig zijn als hij wat goedkoper kan worden zonder echt aan de prestaties te gaan knoeien
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Een philips gioco monitor en een cm storm sirus
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Energieverbruik maakt niet uit(ik woon namelijk bij mijn ouders
Dit is wat ik nu heb samengesteld en ik vroeg me af of jullie wat kunnen veranderen, waardoor de prijs aantrekkelijker word, ik wil wel graag een window in mijn behuizing. Ik zou dit graag onder de 750 euro willen hebben. En ik vroeg me ook af of ik veel snelheid verschil ga zien tussen een intel 4460, 4590 of een AMD Athlon II X4 760K of een AMD FX-6300 Black Edition
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 166,90 | € 166,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,15 | € 66,15 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 234,85 | € 234,85 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Window | € 78,15 | € 78,15 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 28,85 | € 28,85 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 45,50 | € 45,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,79 | € 89,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 801,64 | |
Alvast bedankt